TRND - Projekt Zott Natur Śmietana.

Hej Kochani! 

Biorę udział w projekcie TRND śmietany Zott. Nie lada wyzwanie dla mnie. ;) 
Zatem od 16.03.2016r rozpoczęła się moja przygoda kulinarna! :)
Dostałam 12 szt śmietany 12% i 12szt 18%. Po 6 szt zostało u mamy bo tam podałam adres dostarczenia bo myślałam że będę u rodziców, ale jak wiecie wyszło inaczej. Resztę wczoraj przywiózł Adam wracając z Kielc z delegacji. Oczywiście zdjęcia całości nie ma (mamie nie udało się zrobić dobrego zdjęcia), a u mnie od wczoraj nie ma już 3 sztuk. :D Taaak... Adam jest "śmietanożercą", no i do obiadu wczoraj i dziś wykorzystałam. :D
A więc mam do rozdania 8 "Przepiśników" - śmietany nie będę rozsyłać bo terminator goni. :D Będę potrzebować też 20 opinii. Więc jeżeli ktoś chciałby pomóc mi zapraszam. :)
A to zdjęcia tego co udało mi się uwiecznić. :) Ach no i o fartuszku zapomniałabym, o który Panie podobno się niemal biją. :D





W ogóle to powinnam zacząć od Pana dostarczyciela. :D Pierwszy telefon "Czy jest już Pani w domu" jakbyśmy się znali i wiedział że mnie nie ma (a ja przecież w domu u siebie byłam w Sierpcu, choć w planach miałam być u rodziców ale wyszło inaczej). No ok nie ma mnie ale mama odbierze, to ok tylko nr domu Pani poda bo dziwnym trafem nie miał zapisanego. Wytłumaczyłam nawet jak dojechać od centrum Jaktorowa. Za parę minut kolejny telefon. Ale numery są do numeru 30 i koniec ulicy. : to się pytam czy dobrą miejscowość ma wbitą (na bank jechał z gps'em). "A (cisza) to ja zaraz do Pani oddzwonię. :D Ok. Trafił. Dzwoni. Dobrze to jestem mógłby do mnie ktoś wyjść? Nodobrze to ja zaraz zadzwonię do mamy. A całej rozmowie towarzyszyło śmieszne "hehe". Rozbrajał mnie ten Pan tym śmiechem. :D Dodzwoniłam się do mamy a ona ze śmiechem "właśnie autograf składam" i weź się nie wkurz. :D
Oczywiście po Jego pierwszym telefonie też zadzwoniłam do mamy. Śmiechowy Pan poprawił mi humor na cały dzień. :D 



Pozdrawiam,
Janettt :)

2 komentarze:

Skoro już tu jesteś mam nadzieję zostawisz jakiś ślad. :)

Copyright © 2014 Świat obiektywem Janettt , Blogger