Panelista - kto to i czy oplaca się nim zostać

HEJ!
Dziś poruszę temat, którego wcześniej unikałam jak ognia myśląc, że to kłamstwo i bujda na kółkach. Otóż myliłam się. 
Panelista to nie kto inny jak uczestnik ankiet. :) Kokosów oczywiście na tym nie zbijemy, ale zawsze parę groszy wpadnie. Aktualnie jestem zarejestrowana na ponad 20 portalach umożliwiające zarobienie lub wymianę punktów na nagrody rzeczowe i na większości jestem od kilku dni, więc dokładnie nie powiem ile można zarobić. Na 2 jestem jakiś czas i niedługo będę zamawiać pierwszą nagrodę. :) Oczywiście będę Was informować co jakiś czas o postępach i realnych korzyściach na tych panelach.
Jeżeli również chcecie dołączyć do grona panelistów wysyłajcie na mój e-mail swoje adresy mailowe i z chęcią wyślę Wam zaproszenia (za zrealizowane zaproszenia też dostajemy punkty).
Nie bójcie się i próbujcie.
Dlaczego się zdecydowałam na uczestnictwo w tej "grze"? Znalazłam - zupełnie przypadkiem - blog http://zarobnaankietach.blogspot.com/, na którym wszystkie wypłaty i potwierdzenia są udokumentowane, więc myślę warto spróbować zarobić parę groszy. :)
Ja działam - teraz Wasza kolej. :)
A może też działacie? Dajcie znać. Może też macie ciekawe panele, o których jeszcze nie słyszałam. :)

Pozdrawiam,
Janettt

6 komentarzy:

  1. Kiedyś się w to często bawiłam i wypełniałam ankiety zawsze to jakiś grosz wpadnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. :)
      Jak się nie zarabia to tym bardziej się przyda każdy grosz.

      Usuń
  2. Czytam "Panelista" - myślę, człowiek układający Panele, haha, przepraszam, musiałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma sprawy. Zawsze mogło być gorzej. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też byłam w kilku programach kiedy miałam przerwę w pracy. Najczęściej brałam doładowania kom, bo się bardziej opłacało :) Jak się ma czas to fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam go aż nadto, ale jak dostaje mail ze jest ankieta to oczywiście mój musi robić akurat coś ważnego i część mi przepada. :/
      No ale cóż. To nie koniec świata. :)

      Usuń

Skoro już tu jesteś mam nadzieję zostawisz jakiś ślad. :)

Copyright © 2014 Świat obiektywem Janettt , Blogger