Recenzja fotoksiążki od Saal Digital Polska




Witajcie kochani! 

Niedawno miałam okazję zaprojektować swoją fotoksiążkę, a wszystko to dzięki niemieckiemu przedsiębiorstwu Saal Digital Polska. Sami o sobie piszą tak:
"Saal Digital należy do wiodących europejskich producentów fotoproduktów.
Żyjemy i pracujemy z pasją do fotografii. Z profesjonalnym podejściem dążymy do osiągania naszych głównych celów: wysokich standardów jakości, zadowolenia naszych klientów i pracowników oraz stałego rozwoju naszych innowacyjnych fotoproduktów.
Jako nowoczesny dostawca internetowy oferujemy wysokiej jakości naświetlane i drukowane fotoprodukty. Do nich należą przede wszystkim fotoksiążki, odbitki, plakaty, fotokalendarze, fotokartki, fotoobrazy jak np. dibond, pleksi czy forex oraz fotoprezenty. "

Projektowanie
Zacznę od kwestii projektowania. Oczywiście do tego potrzebna jest nam aplikacja, która jest niezbędna do zaprojektowania naszej fotoksiążki. Dostępna jest w systemie Software Windows i Mac OS X - na moje nieszczęście na telefon nie jest dostępna, a już na pewno nie na mój BlackBerry Z10 (jak w przypadku innej marki - polskiej, gdzie aplikacja jest dostępna, np. na androidy).  Przez tą niedogodność przedłużano mi kupon rabatowy chyba ze 3 razy przez 1,5 miesiąca - w tym czasie też nie miałam dostępu do żadnego laptopa i stąd tyle problemów napotkałam, ale jestem bardzo wdzięczna Saal Digital Polska za zrozumienie i nie stwarzanie z tego tytułu nieprzyjemności, a nawet oferowaną pomoc.

AplikacjaSaalDesign - projektowanie fotoksiążki (mój projekt)
AplikacjaSaalDigital.
Przykładowe kliparty
Kilka słów o samej aplikacji, która nie oszukując się ani Was nie zachwyciła mnie szczególnie. Ciężko było się mi połapać pierwszy raz, a gdy już niemal całą fotoksiążkę zaprojektowałam odeszłam od laptopa w celu poszukiwania karty z resztą zdjęć, którą i tak się okazało, że prawdopodobnie zgubiłam, a mój szanowny nieślubny zaczął coś robić, a później poszliśmy spać i niestety zapomniałam zapisać projekt co za skutkowało, tym że przepadł po wyłączeniu komputera. Samouczek do aplikacji byłby dobrym rozwiązaniem. Musiałam zacząć jeszcze raz. Jak widzicie na załączonych obrazkach wybrałam formę zdjęć na całą stronę - niestety wykadrowanie zdjęć nie było proste - nie mogłam ich ustawić/przyciąć tak jak chciałam - za to duży minus. Poza tym w aplikacji znajdziemy ciekawe kliparty (ponad 1000) i szablony, z których możemy skorzystać, a także możemy wybrać sobie ilość stron w naszej fotoksiążce. Poza tym do aplikacji nie mam żadnych zastrzeżeń poza tym, że raz nieoczekiwanie się zamknęła.

AplikacjaSaalDesign

Dostawa.
Fotoksiążkę już zaprojektowaną zamówiłam w niedzielę późnym popołudniem, a już w poniedziałek po 8 rano książka była gotowa i wysłana. Biorąc pod uwagę, że wysyłka była z Niemiec - przesyłka była u mnie już w czwartek przed południem. Dostawcą był DHL (cena wysyłki z Niemiec to 20 zł). Zatem czas dostawy uważam za nie najgorszy. :)

Fotoksiążka.
Teraz trochę o fotoksiążce, którą wybrałam.
Rozmiar jej 19x19, okładka i powierzchnia stron wewnętrznych błyszcząca, bez watowania i bez kodu kreskowego. Strony są naprawdę grube dzięki czemu łatwiej jest odwracać kartki. Jednak trzeba się z nimi delikatnie obchodzić - ja nie chcący paznokciem zadrapałam jedną ze stron i została szara smuga. Jakość zdjęć jest niesamowita (poza zdjęciami słabszej jakości, które wybrałam, a spadek jakości spowodowany był tym, że zdjęcia robiłam aparatem siostry). Kolory żywe i dokładnie takie jakie powinny być. Wszystko prezentuje się schludnie i przyjemnie dla oka.

Mi się podoba taka wersja choć jak dla mnie to drogo, ale jeżeli zależy nam na jakości, żywej kolorystyce i przede wszystkim stać nas to warto wydać tyle pieniędzy. Cena oczywiście aktualizuje się w aplikacji podczas projektowania dodając lub odejmując "elementy" (np. rodzaj papieru, obecność kodu kreskowego czy też opakowanie).

Polecam! :)

A oto moja fotoksiążka:






 



 









P.S. Dostajecie na dodatek od Saal Digital Polska kupon rabatowy na

75zł "fotoksiążka na dobry początek". :)

Możecie się również zgłaszać TUTAJ i sami zaprojektować swoją fotoksiążkę w zamian za recenzję jak ja - dostajecie wtedy kupon na 200zł do wykorzystania, a jeżeli nie chcecie płacić za przesyłkę to musicie zmieścić się w kwocie do 180zł - 20zł wysyłka).  :)


Pozdrawiam,
Janettt



5 komentarzy:

  1. Uwielbiam fotoksiążki! Pięknie Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Najlepsze, że w fotojokerze jest promocja, a także racji tego że kupiliśmy 3 aparat to mogę zaprojektować 3 fotoksiążki. I jak nie oszaleć ze szczęścia? ;) pominąłam tylko jedną stronę - nie wiem czemu jej nie sfotografowalam. ;x ale to nadrobie po powrocie do domu od rodziców bo zapomniałam ładowarki do mojego aparatu, a te nowe są na handel i nie chce nabijać fotek bo może sobie ktoś sprawdzić i będzie chciał reklamować :P

      Jestem ciekawa jakie będą te z fotojokera fotoksiążki. Ale będę musiała płacić za wysyłkę bo niestety u nas w pobliżu Sierpca nie ma punktów a do W-wy nie będziemy specjalnie jechać. No chyba że znów jakąś okazję mój upoluje, ale to mało prawdopodobne ;)

      No to się rozpisałam - jak to ja! :D

      Usuń
  2. ta książka jest zjawiskowa wow:D nie interesuję się fotografią aż tak ale to cudo mnie oczarowało:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń

Skoro już tu jesteś mam nadzieję zostawisz jakiś ślad. :)

Copyright © 2014 Świat obiektywem Janettt , Blogger