L'BIOTICA PROFESSIONAL THERAPY REPAIR. Wielki hit, a może jednak kit?

Cześć. 
Na tapetę dziś rzucam zestaw szampon i odżywkę marki L'Biotica Professional Therapy z serii Rapair szampon 250 ml + odżywka 200 ml. W całym internecie jest mnóstwo opinii na temat tych kosmetyków do włosów. Czy ja także zachwyciłam się tymi produktami? Przekonacie się za chwilę sami. Ja zestaw kupiłam (oczywiście na przecenie, ale już nie pamiętam skąd miałam kod, więc tym bardziej się skusiłam na zakup) na stronie biutiq.pl. Dla mnie strona do zakupów jest świetna - szybka wysyłka, wszystko cacy, a nawet w gratisie prezenty dają. :) Jak mi sił przybędzie to pojawi się wpis o tymże sklepie. ;)
Przechodząc do meritum, tym którzy nie znają jeszcze szamponu i odżywki tej marki przyda się przybliżyć temat.

L'BIOTICA PROFESSIONAL THERAPY dzieli się na 4 linie:

Silk & Shine
Volume
Repair
Colour
" Zapewnia intensywną regenerację każdego dnia.
Zestaw REPAIR posiada unikalny kompleks składników aktywnych, który wnika w głąb włosów i uzupełnia ubytki naturalnego cementu międzykomórkowego. W efekcie struktura włosów jest zregenerowana i wzmocniona.

Olej Jojoba zadba o intensywne nawilżenie bardzo suchych i zniszczonych włosów oraz zapobiega ich ponownemu przesuszeniu.
Keratyna przenika przez powierzchnię włosów, wypełnia mikrouszkodzenia zniszczonych i przesuszonych włosów, zapobiega łamaniu i rozdwajaniu.
Włosy odzyskują swoją siłę, miękkość, naturalną sprężystość są nawilżone i zregenerowane.

DLA KOGO?
Włosy bardzo zniszczone, suche, ze skłonnością do wypadania.*

Linia do włosów PROFESSIONALTHERAPY to fuzja wspaniałych doznań, stworzona z myślą o kobietach, dla których wysoka skuteczność produktu, jego estetyczny wygląd, luksusowy zapach oraz łatwość aplikacji tworzą harmonijną całość.
Stworzona przez ekspertów w dziedzinie profesjonalnej i zdrowej pielęgnacji włosów. "
*właśnie najbardziej z tego względu wybrałam linię REPAIR

W skład odżywki Repair Express Mask wchodzi:
  • Keratyna
  • Ceramidy
  • Rozmaryn
  • Wit. E
  • Olejek różany
  • Olej z kiełków kukurydzy

Natomiast w skład Szamponu Repair Everyday Shampoo:
  • Jojoba Oil
  • Prowitamina B5
  • Owoc Guawy
  • Ekstrakt z zielonej herbaty.


Myślę, że taki wstęp wystarczy. A teraz coś ode mnie na temat szamponu i odżywki L'Biotica.  Używałam tych kosmetyków przez ok. 3 miesiące. Włosy średnio myje co 2-3 dzień. Jeżeli chodzi o wydajność to myślę, że jest wydajny, ponieważ przez te 3 miesiące zużyłam tylko po 3/4 opakowań. Czym może się poszczycić ta seria to pięknym, niebanalnym zapachem. Średnio się pieni - zazwyczaj przy drugim myciu lepiej, ale po pierwsze zależy kto co lubi, po drugie nie każdemu chce się myć dwa razy włosy. Ja zazwyczaj do pierwszego mycia używałam innego szamponu  (Nature Moi), o którym kiedyś wspominałam, ale jeszcze go Wam zrecenzuje. :) Sama konsystencja szamponu i odżywki nie jest zbyt leista, ani zbyt gęsta (tu także zależy kto co lubi) - ja jednak wolę gdy kosmetyki do włosów mają bardziej kremową konsystencję i dobrze się pienią bo wiem, że coś się dzieje na mojej głowie. :)
Co więcej? Hmmmm... Na tym zalety tych produktów chyba się kończą. Czemu? Po tych 3 miesiącach używania moje włosy zamieniły się w totalne siano - stały się suche, niesforne, łuski się nie zamykały jak powinny i Adam ciągle płakał, że coś musi go uczulać bo przytulając się w nocy dziwnie go drapało w nosie. Niby naturalne składniki, ale coś było nie tak. Używałam też nawilżającej odżywki w sprayu, ale nie poradziła sobie z efektami tych kosmetyków. Dopiero zastąpienie ich moim ulubionym zestawem zaowocowało powrotem do dawnej świetności. Jedyny jeszcze plus dla odżywki dzięki, której mogłam cokolwiek rozczesać włosy. No i włosy tak przestały wypadać, a to chyba najważniejszy plus - choć nie wiem czy to też nie zasługa olejku, którego używałam i maski  BIOVAX BAMBUS & OLEJ AVOCADO (niedługo też pojawi się recenzja). :)

Biovax Bambus & olej avocado


Do zestawu dołączone były 2 próbki BIOVAX A+E SERUM WZMACNIAJĄCEGO DO WŁOSÓW po 1,5 ml, które okazało się być fajnym doznaniem dla moich włosów. :) Zapach ładny i włosy po nim były wygładzone, odżywione, nawilżone i pełne blasku. Ale czy hamuje rozdwajanie końcówek? Ciężko powiedzieć po 2 małych próbkach.
Biovax A+E serum wzmacniające do włosów


I w sumie to by było na tyle - linia Repair zniszczyła mi włosy zatem zupełnie nie polecam, Choć może na inne włosy lepiej by działało - niestety moje włosy nie polubiły tych produktów. Ja resztę, która została oddam mamie i siostrze - może im nie zepsuje włosów, a pomoże.
A Wy używałyście? Jakie macie odczucia po stosowaniu tej serii? A może innej linii użyłyście? Piszcie - chętnie poznam Wasze opinie. :)
Ja oczywiście nie przekreślam tej marki mimo zawodu.

P.S. Mam nadzieję biutiq.pl nie obrazi się za pożyczenie i wykorzystanie ich zdjęć. :)

Pozdrawiam,
Janettt <3

8 komentarzy:

  1. bardzo szczera opinia . ja musze uwazac co używam do włosów, bo mam długie i kręcone. i nie raz miałam efekt "siana" ;( . ale znalazłam produkty, które pomagają mi dbać o wlosy i je nawilżać :)

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze piszę/mówię szczerze, bo przecież o to chodzi w recenzowaniu jak i w codziennym życiu każdego człowieka. Ja także mam swojego faworyta i żałuję, że z niego zrezygnowałam kiedyś. Raczej szybko nie wpakuje się w testowanie czegoś innego no będę się bała konsekwencji i efektów. A ja chcę mieć jeszcze dłuższe włosy niz mam więc eksperymenty nie są pożądane, a przynajmniej takie przez które będę musiała za dużo przycinać włosy. ;)

      Usuń
  2. lubię takie opinie, bo teraz wiem co kupić i spróbować :)


    http://pauladowlasz.blogspot.com/2016/08/pielegnacja-wosow-wspomnienie-z.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie maiłam tego szamponu i odżywki i nie żałuję. A maskę z awokado szczerze uwielbiam! Pięknie nawilża i nabłyszcza moje cienkie włosy, a przy tym nie obciąża. No i pachnie fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz czego żałować.
      Oddała resztę co została mamie i siostrze. Mama mówi że po szamponie miała super włosy, a jak nałożyła odżywkę to wszystko jej "oklapło" jak powiedziała.
      A ta z awokado maska faktycznie pięknie pachnie, mniej mi po niej włosy wypadają ale poza tym szału nie ma albo ja ślepa jestem. :D
      Ostatnio nałożyłam ją przed mycie i powiem efekt był dużo lepszy niż po myciu. ;)

      Usuń
  4. Ja znalazłam swój ulubiony duet- jak dla mnie zestaw Repair świetnie sprawdził się na przesuszonych latem włosach.
    Naprawde dobry skład a do tego przystępna cena!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moje właśnie jeszcze bardziej wysuszył. Moja mama także narzeka że ma coraz gorsze włosy po tej serii. Widać nam nie służą jednak.
      A czy cena przystępna? Zależy dla kogo. Dla mnie to już górna granica była.

      Usuń

Skoro już tu jesteś mam nadzieję zostawisz jakiś ślad. :)

Copyright © 2014 Świat obiektywem Janettt , Blogger