H&M Regulowany czarny choker typu sznurek ze złotymi elementami - DressCloud #1344



Nie wiem jak to się stało, ale nigdy nie pokazywałam na blogu żadnej biżuterii/naszyjników. Zatem czas nadrobić zaległości i przy okazji zaprezentować wylicytowany na DressCloud swop #1344 w połowie września. Byłam w szoku, że dałam 2x tyle co dziewczyny i nikt nie dał więcej. :D Ale cieszę się z tego - już piątego w mojej kolekcji - swopa. Ponadto oczywiście w pachnącej paczuszce znalazłam próbkę Organicznej odżywki do włosów z Miodem, Olejkiem Arganowym i Proteinami Pszenicy Bee Yes Propolia, no i standardowo ulotki. :) 


Oczywiście, pierwsze co sobie pomyślałam po zakończeniu licytacji - jak ja to przeciągnę przez mój wielki łeb? Jak paczka dotarła, na szczęście okazało się, że choker ma regulację. CUD! Przy otwieraniu paczki nie miałam zbyt korzystnej bluzki, więc pierwsze selfie sobie podarowałam. :P A później się zrobiło chłodno, wyciągnęłam golf i leżał chwilkę samotny, ale zaczęłam nadrabiać. Mam wrażenie, że ten choker pasuje do wszystkiego - zarówno do zwykłego t-shirtu, jak i do koszuli i do sweterka właściwie też. Dla mnie bomba!




Jakościowo moim zdaniem jest dobry, łatwo się pierze w rękach. Kiedyś miałam coś w tym stylu, ale aktualnie wygląda jak psu z gardła wyjęty i poszarpany, ale to pewnie wina jakości (tamten prawdopodobnie był z Ali, wygrany gdzieś na fb). Ani złote końcówki, ani regulacja na razie nie tracą koloru. Sam sznurek również wydaje się być mocny, zwłaszcza, że prawie non stop go zdejmuję i zakładam. Jeszcze trochę i będę w nim chyba spać. xD


Reasumując, jestem bardzo zadowolona z tego kawałka sznurka i z pewnością bez wahania bym sięgnęła po drugi taki, czy inny w H&M, choć fanką zakupów w sieciówkach nie jestem. :) Bardzo dziękuję ekipie DressCloud za wspaniałe miejsce i możliwość zdobywania takich cudownych rzeczy. <3 Póki co nie wyobrażam sobie życia bez DC i jeśli lubicie babski kosmetyczny i nie tylko świat to koniecznie musicie się zarejestrować jeśli jeszcze nie jesteś wśród Clouders. Gorąco polecam - wystarczy kliknąć TUTAJ i przeniesiesz się do mojego/naszego świata. :)

A Wy lubicie chokery? Może nie wyobrażacie sobie życia sobie bez nich nie wyobrażacie? Jakie najbardziej lubicie? :)


2 komentarze:

  1. Wygląda to całkiem ładnie. Takie niby nic, a jednak potrafi sprawić radość ;) Można powiedzieć, że to taki nowy rodzaj biżuterii, który nie jest robiony z kamieni szlachetnych

    OdpowiedzUsuń
  2. jak długi jest ten naszyjnik i czym można go dostać w regularnej sprzedaży? mam na razie złoty choker, ale szukam też czarnego :)

    OdpowiedzUsuń

Skoro już tu jesteś mam nadzieję zostawisz jakiś ślad. :)

Copyright © 2014 Świat obiektywem Janettt , Blogger