Wibo, Deep Black Eyeliner (Intensywnie czarny eyeliner)





Eyeliner Wibo, który kupiłam w Rossmannie chyba jeszcze zaraz przed promocją za ok 10zł. Wcześniej miałam kobaltowy odcień tej marki i byłam zadowolona. Ten zakup utwierdził mnie w przekonaniu iż te eyelinery są po prostu świetne! 




Kreski są prawie idealne i mocno czarne. Prawie, ponieważ pędzelek zaczął się zbyt "rozpłaszczać" i coraz mniej równe wychodzą te kreski, ale mimo wszystko sam w sobie jest idealny. Jestem bardzo zadowolona z zakupu. Piękne są kreski z jego pomocą. Jeszcze do czego mogę się przyczepić to fakt że czasem pędzelek nabiera zbyt dużo produktu, ale poza tym przy mojej niezdarności rysowania kresek jest świetnie. 

Buteleczka jest wygodna do trzymania, da się eyeliner postawić, bo jak było w przypadku eyelinera z Lovely tam się nie dało, a ja lubię jak produkt stoi jak powinien, a nie leżakuje.



Jeżeli chodzi o trwałość to raczej długo się utrzymuje na powiece i dość szybko zastyga. Dla mnie to nr 1 jak do tej pory jeżeli chodzi o eyelinery z pędzelkiem. :) No na równi z kolorem kobaltowym. ;)

Cena: ok 10zł w Rossmannie (gdzie indziej mniej)
Moja ocena: Pozytywna




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już tu jesteś mam nadzieję zostawisz jakiś ślad. :)

Copyright © 2014 Świat obiektywem Janettt , Blogger