KAPSUŁKI NA WŁOSY I PAZNOKCIE od BeeYes, na bazie pszczelich produktów


W kwietniu dzięki wylicytowanemu swopowi #1199 na kochanym Dresscloud.pl miałam okazję testować Kapsułki na włosy i paznokcie - Pyłek Kwiatowy , Borówka i Drożdże – Propolia/BeeYes. Oczywiście swop był pięknie i pachnąco zapakowany, a środku poza kapsułkami znalazłam pakiet próbek. 


Co to za kapsułki? To suplement diety, którego opis ze strony beeyes.pl zamieściłam na grafice poniżej. 
W opakowaniu mieści się 90 kapsułek, a kuracja starcza na miesiąc co oznacza, że kapsułki trzeba brać 3 razy dziennie co niestety jest minusem zwłaszcza w moim przypadku, gdy bierze się również inne leki/tabletki - jestem zmuszona do końca życia łykać tabletki, choć zdarza mi się zapominać i na każdym blistrze opisuje daty by nie pominąć żadnej, a tu dodatkowe 3 i w zasadzie nie ma jak opisywać czy się wzięło czy nie. Przyznam, że pod koniec byłam tak skołowana, że w ostatnim tygodniu wysypywałam tabletki i liczyłam, bo nie byłam pewna czy już wzięłam 2, czy 3 razy w ciągu dnia. 



Jeżeli chodzi o włosy to myślę, że miesięczna kuracja wpłynęła pozytywnie. Stały się przyjemniejsze w dotyku, puszyste, miękkie. Nabrały nieco objętości. Były po prostu piękniejsze. Jeżeli chodzi o moje paznokcie - jak były miękkie tak niestety nadal są i były w trakcie kuracji jak i po. Ich stan w ogóle się nie polepszył, ani też nie pogorszył. Są bardzo osłabione, a niestety te kapsułki nie przyniosły pod tym względem żadnego, nawet najmniejszego efektu, a na to najbardziej liczyłam. Dlatego zadowolona jestem tylko w połowie. Bardzo liczyłam, że po kuracji moje pazurki w końcu nabiorą siły. Niestety. Może jedynie poprawił się wygląd płytki. Przyznam, że zawiodłam się. Ale przynajmniej moje włoski na tym skorzystały.



Nie jestem uczulona na produkty pszczele ani nic z tych rzeczy i kapsułki również nie wywołały u mnie jakichś alergii czy innych negatywnych skutków. Na włosy ten produkt działa i mam wrażenie że nawet sporo podrosły, więcej niż zwykle. Na paznokcie niestety nie działa. Zatem zostaje szukać pomocy w tym zakresie wśród innych rozwiązań. 




Reasumując nie polecam, ani nie odradzam zakupu. Być może innym by lepiej się sprawdziły, może kuracja miesięczna była zbyt krótka. Może zbyt mało zróżnicowana dieta. Nie wiem. Ale jeśli komuś nie przeszkadza liczba łykanych kapsułek w ciągu dnia, cena, ani dość specyficzny zapach/smak (bo z czego pamiętam mając kapsułkę na języku momentami nawet miałam pod koniec odruchy wymiotne, ale to raczej było wynikiem nadmiaru tabletek - przez miesiąc branie 6-7 tabletek było naprawdę niesympatyczne). 

P.S. Aktualnie widziałam trwa promocja na te kapsułki na stronie beeyes.pl. ;)
(Wpis nie jest w żaden sposób sponsorowany).



Ocena: Neutralna
Cena: ok. 80zł (aktualnie na promocji - link do promocji wyżej)
Pojemność: 90 kapsułek 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już tu jesteś mam nadzieję zostawisz jakiś ślad. :)

Copyright © 2014 Świat obiektywem Janettt , Blogger