Moov - Liquid LipsMatter, Matowa pomadka w płynie, Knockout



Przyszedł czas na recenzję Moov - Liquid LipsMatter, Matowej pomadki w płynie w kolorze Knockout. Jedna z trzech właściwie, ale opowiem akurat o tym kolorze, który najbardziej przypadł mi do gustu. :) Pomadki Moov skradły moje serce i aż mi smutno, że są dostępne tylko w Kontigo. Sklep stacjonarny mam nie po drodze, a zamówienia w sklepie internetowym kosztują mnie zbyt wiele nerwów. 



Ten buraczany kolorek bardzo mi podpasował.   Na zdjęciach nie do końca widać jaki jest naprawdę ten kolor, ale starałam się by był jak najbardziej zbliżony do realnego. Na zdjęciach wpada głównie w fiolet, starałam się to jednak poprawić w programie.  



Pomadki są kremowe, nie zastygają co jest nawet przyjemne, bo mam pewność, że nie wysuszy mi ust. Pacynki są tak dobrane, że malowanie bez konturówki jest możliwe, mimo ciemnych kolorów. ;) Usta się po nich nie kleją. (Przepraszam za plamy na nosie na zdjęciu niżej, ale niestety nosząc okulary w moim przypadku jest to nieunikniony efekt.)



Te pomadki są wspaniałe i są moimi ulubieńcami już chyba od pierwszego użycia. Oczywiście zostawiają ślad niestety co jest ich minusem, ale wcale tak szybko się nie wycierają (zostają na "obiektach", ale mimo to tak szybko nie znikają z ust), a zjadają się całkiem nieźle i przeważnie wygląda to jak umyślne ombre - Adam je uwielbia. :) 



Mam nadzieję, że jeszcze jakiś kolorek tych pomadek znajdzie się w mojej kosmetyczce i liczę też, że pojawi się jeszcze nowa kolorystyka, bo to co mają w swojej ofercie to mało. ;)
Znając też życie - jestem nimi tak zachwycona, że pewnie zapomniałam o czymś napisać. ;)




Pojemność: 5,5ml
Cena: 18,99 zł
Moja ocena: pozytywna :D



Pozdrawiam,
Janettt

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kolor i muszę przyznać, że właśnie takie pomadki ja bardzo lubię. Mam bardzo podobny kolor pomadki kupiony w sklepie https://eveline.pl/ i jest to jeden z najczęściej używanych kolorów przeze mnie. W sumie niedługo będę musiała sobie zamówić coś kolejnego, gdyż ten zaczyna mi się powoli kończyć.

    OdpowiedzUsuń

Skoro już tu jesteś mam nadzieję zostawisz jakiś ślad. :)

Copyright © 2014 Świat obiektywem Janettt , Blogger