ZAKUPY NA ezebra.pl


Witam!

Przerwy wystarczy w pisaniu bloga, a że teraz leżę chora w łóżku (na domiar złego dostałam rano okresu i zwijałam się z bólu - tabletki muszę brać zanim zacznie mnie brzuch boleć, ale dziś nie zdążyłam niestety i umierałam przez 2 godziny) - zatem mam czas pomęczyć się na mulącym netbook'u siostry i trochę popisać, ale myślę, że jak dobrze pójdzie to w tym miesiącu będę miała swój lapek, tylko muszę tą kasę najpierw odłożyć, bo znów się rozejdzie jak poprzednia - nie umiem się powstrzymać przed wydawaniem. To zawsze była moja wada, z której powodu źle się czuję, no ale taka ludzka natura (no może kobieca wg stereotypów). Taka ze mnie właśnie ekonomistka od siedmiu boleści. :D Czas to jednak zmienić. 



Żeby Was już tymi bzdetami nie zanudzać, postanowiłam napisać co znalazło się na liście moich zakupów z ostatnich 2 miesięcy. Dziś na pierwszy ogień idzie moja póki co ulubiona drogeria internetowa ezebra.pl. Nie jest drogo, sami się przekonacie o ile już jej nie znacie. :)

Przed Wami zatem moje łowy z ezebry z zamówień, których dokonałam w ciągu 2 miesięcy jak już wspomniałam, a było ich 3. Dziwie się, że mi wypłaty starczyło. :P  Na zdjęciu brakuje jeszcze maseczki jednej do stóp i drugiej do dłoni oraz kilku rzeczy, które zamawiałam dla mamy. :) Mama już pyta kiedy znów zamawiam, bo bardzo się jej spodobała moja pasta - mama efekty zobaczyła po niej już po pierwszym myciu. :)




W moich zamówieniach znalazły się:

- DELIA BAZA POD MAKIJAŻ KORYGUJĄCA NIEDOSKONAŁOŚCI
Wartość: 11,40 zł
Ilość: 1 szt.
- PATYCZKI DO MANICURE Z DRZEWA POMARAŃCZY 10 SZTUK
Wartość: 1,00 zł
Ilość: 1 szt.
- FARMONA ODŻYWKA DO WŁOSÓW I SKÓRY JANTAR 100ML
Wartość: 8,85 zł
Ilość: 1 szt.
- FARMONA JANTAR SZAMPON DO WŁOSÓW FARBOWANYCH  330ML
Wartość: 9,59 zł
Ilość: 1 szt.
- SEMILAC BLOK POLERSKI DROBNOZIARNISTY 180 QUALITY
Wartość: 3,51 zł
Ilość: 1 szt.
- ECOCERA PUDER RYŻOWY SYPKI MATUJĄCY TRANSPARENTNY
Wartość: 18,90 zł
Ilość: 1 szt.
- LAMPA LED UV 9W MOSTEK MANICURE HYBRYDOWY
Wartość: 32,99 zł
Ilość: 1 szt.
- WACIKI BEZPYŁOWE PŁATKI 8 WARSTW 500 SZTUK
Wartość: 3,99 zł
Ilość: 1 szt.
- DERMA V10 ACETON KOSMETYCZNY OLEJEK JOJOBA 150ml
Wartość: 2,99 zł
Ilość: 1 szt.
- CLEANER ODTŁUSZCZACZ ŻELE HYBRYDY PĘDZLE 100ml l
Wartość: 3,95 zł
Ilość: 1 szt.
- OLIWKA DO SKÓREK I PAZNOKCI MELON 10ml
Wartość: 2,95 zł
Ilość: 1 szt.
- PILATEN BLACK CZARNA MASKA OCZYSZCZA SASZETKA 6G
Wartość: 3,50 zł ( 1,75 zł za 1 szt.)
Ilość: 2 szt.
- GOLDEN ROSE MIRACLE LASH TUSZ POGRUBIAJĄCY CZARNY
Wartość: 7,99 zł
Ilość: 1 szt.
- PALEC DO ĆWICZEŃ ZDOBIENIA TRENINGU MANICURE
Wartość: 1,00 zł
Ilość: 1 szt.
- MARION PARAFINOWA KURACJA DLA DŁONI 
Wartość: 1,79 zł
Ilość: 1 szt.
- MARION SPA PARAFINOWA KURACJA STÓP PEELING MASKA
Wartość: 1,88 zł
Ilość: 1 szt.



- SONDA DWUSTRONNA DO ZDOBIENIA PAZNOKCI NIEBIESKA
Wartość: 1,35 zł
Ilość: 1 szt.
- DONEGAL GĄBKA DO MAKIJAŻU TRÓJKĄTNA 4 SZTUKI 4305 (zdjęcie na dole)
Wartość: 5,39 zł
Ilość: 1 szt.
- PYŁEK OPALIZUJĄCY EFEKT SYRENKI CRYSTAL SŁOICZEK
Wartość: 2,69 zł
Ilość: 1 szt.
- GOLDEN ROSE VELVET MATTE POMADKA MATOWA SZMINKA 29
Wartość: 10,39 zł
Ilość: 1 szt.
- BANIA AGAFII SZAMPON SPECJALNY AKTYWATOR WZROSTU
Wartość: 3,26 zł
Ilość: 1 szt
.- EUCRYL FRESHMINT PASTA WYBIELAJACA DO ZĘBÓW
Wartość: 6,59 zł
Ilość: 1 szt.
- GREEN PHARMACY HERBAL COSMETICS KREM DO TWARZY TŁUSTY PRZECIWZMARSZCZKOWY Z ARGANEM (dla mamy)
Wartość: 8,09 zł
Ilość: 1 szt.
- ASTOR INTENSYWNY LAKIER FASH`N STUDIO NR 295 (dla siostry)
Wartość: 3,99 zł
Ilość: 1 szt.
- EVREE INSTANT HELP KREM RATUNEK DLA RĄK 75ML (dla mamy)
Wartość: 7,19 zł
Ilość: 1 szt.
- DELIA OSUSZACZ LAKIERU DO PAZNOKCI W SPRAYU 50ML (dla mamy)
Wartość: 4,50 zł
Ilość: 1 szt.

No - sporo tego. ;) Jeżeli chodzi o kosmetyki Farmony, chciałam kupić cały zestaw za 20 -parę zł, ale niestety podczas składania zamówienia już się rozeszły. Jak pamiętacie, albo i nie o wcierce Jantar już pisałam TUTAJ.
O pomadce z GR już pisałam na dresscloudzie TUTAJ. :)

<- Kremik tłusty do twarzy podbieram czasem mamie bo jest naprawdę fajny. :P
Na Banii Agafii się zawiodłam i nie chodzi mi tu o działanie jakim miał być porost włosów..
Lakier Astor nie powiem do czego się nadaje - 2 warstwy to za mało, choć sam kolor nie najgorszy.

Pasta do zębów spisuje się dobrze jak proszek do zębów tej firmy. :)
Gąbeczki jak dla mnie za miękkie, chyba wypróbuje ich do wzorków na pazurkach.
No a lampa za słaba jak na mnie - za dużo cierpliwości potrzeba, a ja jej nie mam. :P
Oliwkę musiałam kupić do skórek i paznokci, bo swojej kaktusowej z NeoNail zapomniałam od siebie z domu zabrać.
A tuszu jeszcze nie używam, bo zapomniałam, że go zamówiłam i kupiłam inny ->  który póki co świetnie się sprawdza, dlatego ten z GR  jest jeszcze w folii. ;) 
"Czarnej" maseczki jeszcze nie testowałam, tj. tuszu do rzęs. A tuszu nie używam, bo zapomniałam, że go zamówiłam i w Naturze kupiłam sobie inny. :)
Więcej chyba na razie nie ma co pisać. ;)

Pozdrawiam,
Janettt

3 komentarze:

  1. A czemu lampa jest za słaba? Długo trzeba trzymać? Ja nawet lubiłam Babuszkę, a ponadku GR matowe uwielbiam. Niezłe zakupy, poszalałaś :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no zaszalałam, i wypłata się rozeszła :D
      no żebyś wiedziała 2 minuty to długo na jedną warstwę :D

      Usuń

Skoro już tu jesteś mam nadzieję zostawisz jakiś ślad. :)

Copyright © 2014 Świat obiektywem Janettt , Blogger