Moje wygrane - owocny lipiec :)



Lipiec był dla mnie niesamowicie przyjemny. Dotarło do mnie kilka paczek, które udało mi się w ostatnim czasie zdobyć. <3 
Pierwsza paczka, o której chcę Wam powiedzieć to mój wgrany swop #1298 na Desscloud gdzie Was gorąco zapraszam. Cudowny portal dla kobiet, gdzie wszyscy są jak jedna wielka rodzina. Ja jestem niesamowicie szczęśliwa, że tam trafiłam, mam nadzieję Tobie też się spodoba. <3 Jeżeli chcecie się dowiedzieć czegoś więcej o tym portalu to śmiało pytajcie w komentarzach lub na priv w mediach społecznościowych. :) 
Mój swop składał się z lakierów hybrydowych marki Isabellenails: topu, bazy oraz koloru 407 girly pink starter. Nie lubię różu, ale ten odcień jest naprawdę przepiękny! Myślę, że niedługo napiszę jakąś relację z testowania. Do tego dostałam próbkę Golden Rose Liquid Glow Illuminator Tinted Prime & Highlight - Baza pod makijaż z efektem rozświetlacza.


Kolejna paczka, to paczka wygrana na facebookowym fb bloga Kolorowy Świat Terii . Paczuszka pięknie zapakowana w kolorowe pudełeczko z Shiny box, które ładnie zostało obklejone naklejkami. Po prostu cudo. Nie lubię różu, ale ostatnio chyba zaczynam go lubić, bo w ogóle mi nie przeszkadza. :D Najbardziej cieszę się oczywiście z hybryd i serum do paznokci. Może moje paznokcie w końcu odżyją. 

W paczce znalazłam:
- Eveline Cosmetics Hybrid Professional Gel Polish UV/LED Light Pink 290, Fresh Spring 303, Hot Orange 306, Dark Waters 308, Pink Doll 309
- Botame Body, Krem do rąk 'Borówka' (zapach obłędny, ale na skórze jest nieco dziwny)
- Eveline Cosmetics Nail Therapy Professional Pro Hybrid, Revitalum, Serum regenerujące do paznokci 
- Delia Cosmetics Protective Lip balm SPF 25 with UVA and UVB filters
- Delia Cosmetics Soft Eyeshadow nr 10 Pearl (piękny odcień)
- MIYO Sun Kissed Matowy puder bronzujący (o przecudnym zapachu
)
- Purederm Maseczka kolagenowa z malinami (te maliny kuszą! )
- Efektima Maseczka glinkowa oczyszczająca
Próbki:
- Le Petit Marseiliais Rozświetlające mleczko do ciała z perłowymi pigmentami 
- Velvetin Krem przeciwzmarszczkowy ze śluzem ślimaka, komórkami macierzystymi, olejem arganowym i koenzymem Q10
- Noscar krem z masy perłowej przeciw bliznom (chciałam go wypróbować u siebie, jestem go bardzo ciekawa! szkoda, że jedynie próbka)
- Resibo Specjalistyczny balsam wyszczuplający 
- Biały Jeleń Koncentrat pod oczy dla cery dojrzałej 
i 2 śliczne ołóweczki. 


Następna paczka jest z konkursu na fb bloga Viktolandia.  Paczka również została pięknie zapakowana.  Znalazłam w paczce kilka fajnych rzeczy, które z chęcią przetestuję. Jedną z masek już przetestowałam i jestem bardzo zadowolona. :)
W paczce znalazłam:
- Schwarzkopf-Got 2b, Fresh It Up!, Suchy szampon do włosów, Extra fresh
- MIYO Outstanding Lip Gloss No 11 Long Holiday
- DermoFuture Natural Spa Forest Fruits, regenerujące masło do ciała
- Delia Cameleo, Kremowa odżywka, Color Care
- So Chic! Lakier do paznokci, Gel Effect, 22 Czany
- Schwarzkopf-Gliss Kur, Ultimate Oil Elixir maska wzmacniająca strukturę włosów.

Następna paczka to wygrana na facebooku Green Asia - zostało wyróżnione moje zdjęcie po raz drugi na tej stronie. ;) W paczce znalazłam 10 sztuk cytrynowych maseczek BELOV LEMON Natural Extracts myogenic & moisturizing i zastanawiam się czy nie zrobić dla Was rozdania z jedną z maseczek i nie tylko. ;) Zastanawiam się czy zrobić oddzielny post po kilka maseczek z recenzjami masek także z poprzedniej paczki czy lepiej wszystkie razem? Jak uważacie? 
Poniżej zdjęcie poprzedniej paczki od Green Asia. :)



Teraz czas na zbiór, w którym znalazła się wygrana w konkursie BeGlossy 6godzin6marek, czyli książka Rytuał gejszy. Japoński sekret promiennej cery Victoria TsaiTemat tego etapu konkursu był specyficzny "Jaki jest Twój psychologiczny typ dbania o skórę?", co wydawało mi się naprawdę dziwne i nie sądziłam, że moja odpowiedź znajdzie się w gronie wyróżnionych. To moja pierwsza wygrana u nich. Książka wygląda ciekawie i myślę, że będzie ciekawa. Na razie jeszcze nie udało mi się zacząć czytać, ale mam nadzieję nadrobię.
Następną mamy 
bazę Neess Peel Off, którą mam z akcji https://www.rozdanieneess.pl/ gdzie można wybrać punkt i odebrać bazę za 10 groszy w wybranych punktach. Ja swoją mam dzięki Anetce z Cosmeticosmos, która odebrała dla mnie bazę w Wawie, bo ja niestety miałam daleko do punktów odbioru. Na dniach mam zamiar wypróbować tą bazę.
O maseczkach Belov już Wam pisałam, a baza Isabellenails znalazła się tu dlatego, że z bazą ze swopa było coś nie tak i została mi dosłana nowa. Tym razem wszystko jest z nią w porządku. :)

No i to wszystkie paczki z poprzedniego miesiąca. Jestem nimi zachwycona. Trafiły mi się naprawdę piękne zapakowania. :) Powiedzcie co Wam się najbardziej podoba z tych paczek, bo jestem ciekawa. :) Niektóre mini recenzje oczywiście znajdziecie na moim koncie DressCloud, gdzie gorąco Was zapraszam do zakładania profili, bo warto jak widać. ;) Swopy są naprawdę cudowne i pięknie oaz pachnąco pakowane, a dodatkowo od czasu do czasu są organizowane konkursy.  :) Portal stworzony jest z pasją i miłością.
P.S. Dajcie też koniecznie znać czy takie zdjęcia na białym tle Wam się podobają, bo nie wiem czy przy nich zostać. ;)

Pozdrawiam,
Janettt 

2 komentarze:

Skoro już tu jesteś mam nadzieję zostawisz jakiś ślad. :)

Copyright © 2014 Świat obiektywem Janettt , Blogger