DDOB - dlaczego warto dołączyć do tej społeczności



Dziś chcę Wam napisać o pewnej stronie, której nazwa widnieje powyżej, a ja sama przypadkiem odkryłam ją całkiem niedawno. Wpisy wrzucam tam zaledwie od 06.08.2018 r. 

Co to takiego DDOB i jak funkcjonuje?
Strona nazywa się  DDOB: Daily Dose of Beauty i jest stworzona nie tylko dla blogerów, youtuberów czy instagramerów, ale i zwykłych ludzi, którzy chcą po prostu tworzyć ciekawe treści, bądź po prostu dzielić się ciekawymi wpisami na dowolny temat czy filmikami znalezionymi w internecie.
Możemy tam zbierać monety, które wymienimy na różne nagrody. Moim celem jest najpierw bon do H&M, koszulka, a później Instax. :) Aktualnie jestem w połowie zbierania pkt na bon, więc nie jest źle jak na 3 tydzień pobytu na DDOB.



Czym są Monety DDOB i jak je zdobyć? 




Na DDOB Monety zbierać prosto. Wystarczy być aktywnym i tworzyć ciekawe wpisy.
Punkty dostajemy za ranking dzienny, tygodniowy i miesięczny, ale również za wyróżnione wpisy, czy wypełnianie zadań.



Na co można wymienić zebrane Monety na DDOB?
Aktualnie aktywne nagrody to: Koszulka, Iphone X 256GB, Instax, HM bon 100 PLN, Flaming, Rossmann bon 100 PLN, Karta podarunkowa Spotify, Karta upominkowa Sephora 100 PLN, Karta prezentowa Empik 50 PLN.


Zadania na DDOB?
Zadania to po prostu dodatkowa możliwość zarobienia Monet. Wystarczy zgłosić się do zadania "Teksty do napisania" i jeśli się dostaniemy dodajemy wpis na temat zawarty w zadaniu i po weryfikacji dostajemy dodatkowe punkty. Do zadań należą również "Video do nagrania" oraz "Inne zadania", ale nie są chyba jeszcze aktywne, bo pod nimi widnieje tylko "Coming soon". Ja osobiście jestem w trakcie tworzenia mojego pierwszego zadania, a do tych ponoć ciężko się dostać, ale skoro udało się po niecałym miesiącu pobytu na DDOB to chyba tragedii nie ma. Mam nadzieję niedługo będę mogła wykonywać nowe zadania, ale do zgłaszania się trzeba spieszyć. Niestety już kilka razy zdarzyło mi się, "a teraz tylko zerknę na zadania, a później się zgłoszę w wolniejszej chwili", a w wolniejszej chwili zadanie było już zakończone.



Jak trafiłam na DDOB?
Na DDOB trafiłam tak naprawdę przypadkiem. Wyhaczyłam konkurs Twist  (prace można dodawać do końca miesiąca bodajże, więc też możecie się zgłosić ;) ) i utworzyłam konto z ciekawości - logo mnie zaintrygowało, choć bardziej chyba nazwa, bo róż nie jest moim ulubionym kolorem. ;) Później pogrzebałam trochę po stronie i zauważyłam, że kochana Magda (Ksanaru) również posiada konto na DDOB - wypytałam parę rzeczy i zostałam. :) Podoba mi się ta społeczność, choć trochę mało w niej poważniejszych treści, ale z czasem myślę i to się zmieni - będzie więcej niż mniej treści dla mnie, bo na razie trochę czuję się tam jak staruszek wśród nastolatków. ;)



Kogo znajdziemy na DDOB?
Na DDOB, znajdziemy osoby prowadzące blogi, vlogi, instagramy i nie tylko. Są osoby, które kojarzę z innych miejsc, ale odkrywam też różne nowe blogi - szczególnie te kosmetyczne i kulinarne.

Oczywiście Daily Dose of Beauty prowadzi również swoje konta w innych mediach społecznościowych jak snapchat, instagram, facebook czy nawet mają swój kanał na You Tube. Cieszą się dużą popularnością i aż sama się dziwię, że dopiero teraz tam trafiłam. ;)



Zatem czekam na Wasze wpisy na DDOB! :)
Dajcie znać, czy macie tam już konto i czy zamierzacie założyć. Ja Was gorąco zapraszam. Warto. :)

Pozdrawiam,
Janettt

1 komentarz:

  1. Czy chciałbyś dołączyć do bractwa iluminatów, aby stać się bogatym i sławnym oraz zarabiać 1 milion dolarów jako nowy członek i 500000 zł miesięcznie? jeśli tak, wyślij wiadomość do naszego czcigodnego Wielkiego Mistrza (Lorda Christophera) przez WhatsApp pod numerem +2348054779589 w celu inicjacji online.
    Każdy dzwoni, ale niewielu lub skontaktuj się z e-mailem! Johnmark4074@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Skoro już tu jesteś mam nadzieję zostawisz jakiś ślad. :)

Copyright © 2014 Świat obiektywem Janettt , Blogger