Fotozeszyt - piękno w każdym calu.


Markę Saal Digital z pewnością już znacie choćby z mojego bloga, a jeśli nie to koniecznie musicie ich poznać! Mnie ta niemiecka marka za każdym razem zachwyca swoimi produktami i ich jakością. Tym razem do testowania zamówiłam Fotozeszyt - Format: 20 x 20, Rodzaj powierzchni: matowy, 22 strony.


Poprzednie produkty bardzo mnie zachwyciły. Głównie obraz - uwielbiam na niego patrzeć. Jest przecudowny i nie zamieniłabym go na nic innego. W przypadku fotoksiążki i fotozeszytu  również mam takie odczucia. Początkowo wydawało mi się że zeszyt, co może być w nim fajnego. Widziałam w swoim życiu parę tego typu rzeczy i żadna mi się tak nie podobała jak ta od Saal Digital. Ostatnio była u mnie znajoma no i nie omieszkałam jej pokazać i była również zachwycona zeszytem. Ponadto zażyczyła sobie sesję jak będzie znów w Polsce i koniecznie chce by zamówić jej waśnie coś takiego jak ten fotozeszyt. Także jakość oceniła również na wielki plus.  Fotoksiążka również jej się podobała. :)
Jak już wspomniałam jakość jest fenomenalna, a kolory mocno żywe i nie przekłamane. Szczerze to nawet brakuje mi słów tak jestem zadowolona z tych produktów. ;) 


Fotozeszyt zabezpiecza z przodu i z tyłu gruba folia ochronna, przez którą zdjęcia wydają się matowe. Ale nie wygląda to źle. Myślę, że takie zabezpieczenie jest dobre, głównie przed kurzem, który potrafi zniszczyć niestety zdjęcia - łatwiej przetrzeć z kurzu folię niż zastanawiać się jak pozbyć się kurzu i nie uszkodzić pierwszej strony. Zeszyt jest na solidnej moim zdaniem spirali. Jak na razie nic się nie pogięło i nic nie stało z tą spiralką (mam nadzieję ząb czasu nie da jej w kość). 


Przyznam, że dość długo zastanawiałam się co napisać jak, ze zdjęciami też miałam problem. Jedne mi nie wyszły (tak recenzja byłaby dużo wcześniej!). Z tych też nie jestem do końca zadowolona, ale trzeba w końcu podzielić się z Wami nowiną. Ciągle mnie męczy depresja i nie jestem w stanie na niczym się skupić. Mam milion pomysłów na minutę, ale nie ogarniam ich wszystkich i robię mniej ważne rzeczy. Ale to też wynika z typu mojej osobowości, a to dość ciekawy temat - na You Tube Adam znalazł filmik na ten temat i przyznam, że trochę się dowiedziałam o samej sobie. Zrozumiałam skąd się biorą u mnie niektóre rzeczy. Może uda mi się kiedyś napisać Wam o tym kilka słów. Na ten moment wystarczy żali. Cieszcie się pięknem chwili i zaopatrzcie się w choć jedną rzecz z oferty Saal Digital, byście mogli cieszyć oko wspaniałą jakością i kolorystyką, która na pewno wprawi Was w dobry nastrój. ;)



Serdecznie zapraszam Was do obejrzenia oferty na stronie http://www.saal-digital.pl/. Wszystkie fotogadżety (książki, zeszyty, obrazy, prezenty, odbitki, kalendarze, plakaty, wizytówki, ulotki i jeszcze kilka innych) zaprojektujecie w aplikacji specjalnie do tego stworzonej, która dostępna jest w wersji komputerowej. Więc jeśli zaciekawiły Was ich produkty to pędźcie tworzyć swoje projekty i koniecznie dajcie znać co zamówiliście i czy jesteście zadowoleni. :) Jeżeli macie pytania - śmiało piszcie. :)
 

P.S. Poniżej kolaż z fotozeszytu w kolejności jaka jest rzeczywiście. :)  Część zdjęć (o ile nie wszystkie) znajdziecie na moim fotograficznym fp na facebooku Janettt Photography, gdzie oczywiście też zapraszam. :)



Gorąco POLECAM!
Moja ocena: Celujący z plusem!

Pozdrawiam,
Janettt

2 komentarze:

  1. Ja też lubię ich zeszyty, dobra jakość i mnóstwo zabawy podczas układania zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mnie to projektowanie akurat zniechęca :D nie mam do tego cierpliwości, bo nie zawsze jest jakbym chciała :D

      Usuń

Skoro już tu jesteś mam nadzieję zostawisz jakiś ślad. :)

Copyright © 2014 Świat obiektywem Janettt , Blogger