FOTOOBRAZ - SAAL DIGITAL ZACHWYCA JAKOŚCIĄ PRODUKTÓW



Obraz w domu jest miłym wypełnieniem pustych ścian i dlatego z chęcią zgłosiłam się do testowania Fotoobrazu, które umożliwia Saal Digital.
Wiedziałam, że nie będzie to łatwe zadanie, ale nie ma rzeczy niemożliwych. Mam wiele zdjęć, które z chęcią zawiesiłabym w pokoju w celu podziwiania swojej pasji, więc wybór był niesamowicie trudny. Przeglądałam swoje zdjęcia po kilka razy i nie mogłam znaleźć tego jednego, wyjątkowego. Albo mi nie odpowiadało, albo Adamowi - chciałam byśmy oboje podziwiali, a nie tylko jedno z nas. W końcu pytanie w stylu "to znowu tulipany"? W fotoksiążce znalazło się to zdjęcie na okładce, choć nie było brane z oryginału wtedy - wiele zdjęć mi przepadło i oryginał znaleźć graniczyło z cudem. Ale przypadkiem się udało. Znalazłam! I tak wybraliśmy tulipany.
Zaprojektowanie fotoobrazu było tak naprawdę dziecinnie proste. Projektujemy rzecz jasna w aplikacji do tego przeznaczonej do pobrania na stronie Saal Digital (niestety dostępna tylko w wersji komputerowej). Po wyborze tworzenia fotoobrazu i wyborze materiału na jakim ma być zrobiony nasz obraz pojawia się jedno okno, w którym tak naprawdę dodajemy tylko zdjęcie (z możliwością edycji, ramek, itp.) i w zasadzie gotowe. Są dwie opcje, albo przeciągamy zdjęcie z folderu i upuszczamy w miejsce do tego wyznaczonego w aplikacji (moim zdaniem prostszy sposób) lub po lewej stronie za pomocą sekcji systemu plików. Później tylko ustawiamy zdjęcie tak jak chcemy by było na całości lub inaczej wg uznania i gotowe. Jeżeli chodzi o wybór pliku w aplikacji jest to kosmos. Nie wiem czy tylko ja miałam taki problem, ale zdjęcia długo się wczytywały. No ale ja to ja i rozwiązanie staram się znaleźć i w tym przypadku przeciągnięcie pliku jest najlepszą opcją by się nie zagubić. 
Jakość? Oczywiście idealna! Kolory obrazu są idealne, piękne i tak rzeczywiste. Na dodatek dopiero przyglądając się w domu na to zdjęcie Adam zauważył, że te tulipany wyglądają jak lustrzane odbicie. Nie żałuję, że ponownie wybrałam właśnie tą fotografię, a nie inną i myślę, że na innym kolorze ścian wyglądałby ten obraz po prostu wspaniale. Żałuję, że na zdjęciach nie udało mi się uchwycić tego jak ja widzę ten obraz - musicie wierzyć na słowo - jakość jest naprawdę powalająca!
Rodzaj obrazu jaki wybrałam to Alu-Dibond 30 x 45, chciałam by rodzaj materiału na jakim będzie obraz był łatwy w czyszczeniu. No i chyba taki jest. :) Choć szczerze mówiąc bałam się go cokolwiek dotykać, żeby nie zepsuć. ;) Mocowanie wybrałam standardowe - dostałam przyklejane, metalowe haczyki (choć nie takie zwyczajne), ale z racji jednego wkręta w ścianie przymocowaliśmy tylko jeden. Plusem są również kopułki gumowe, które przykleja się z tyłu obrazu i zabezpieczają one obraz przed dotykaniem o ścianę. Jestem bardzo zadowolona z produktów jakie oferuje ta niemiecka firma. I z pewnością w przyszłości skorzystam z ich usług z przyjemnością, wiedząc że są rzetelną i odpowiedzialną firmą, a jakość oferowanych produktów jest po prostu świetna! Samo mocowanie również mnie mile zaskoczyło. Bałam się że dostanę jakiś zwykły haczyk i tyle. Co prawda obawiałam się, że może odklei się, ale jak na razie świetnie ten uchwyt trzyma. Na obrazkach jest też instrukcja bardzo przydatna przy montażu mocowania, które jest banalnie proste.
W ofercie Saal Digital znajdziecie poza fotoobrazem możliwość zamówienia w różnych rozmiarach w dowolnych ilościach: 
  • Fotoksiążki 
  • Fotozeszytu 
  • Fotoprezentu
  • Zdjęć 
  • Fotokartek 
  • Plakatów 
  • Kalendarzy i innych.

Mimo przeciwności losu udało mi się w końcu napisać recenzję i mam nadzieję wielu z Was pomoże ona w decyzji odnoście zamówienia w tej firmie jakiegoś produktu. Myślę, że taki obraz, książka czy zeszyt jakie znajdziecie w ofercie Saal Digital będzie też dobrym prezentem na różne okazje, czy to święta Bożego Narodzenia, czy urodziny. Na swojej stronie oferują również kupony rabatowe na swoje produkty ważne do 31.12.2017r. W zależności od wybranego produktu z kodem rabatowym są różne kwoty minimalne zamówienia.

Kod kuponu rabatowego o wartości 75 zł "fotoobrazy na dobry początek": WD369KAC

Jak najbardziej POLECAM!

Pozdrawiam,
Janettt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już tu jesteś mam nadzieję zostawisz jakiś ślad. :)

Copyright © 2014 Świat obiektywem Janettt , Blogger