Beauty Days w Nadarzynie!

Cześć Wam!

Niedługo fajne wydarzenie będzie miało miejsce. W dniach 16-18.09.2016 odbędą się Międzynarodowe Targi Kosmetyczne BEAUTY DAYS w PTAK WARSAW EXPO w Nadarzynie. O ile kojarzę kiedyś to nazywało się Maximus albo to coś obok - szczerze powiedziawszy nie do końca wiem, ale po przeszperaniu neta wygląda na to, że jest to to samo. ;)

Prawdopodobnie ja też się pojawię na targach. Już się zarejestrowałam i dostałam bilet/zaproszenie - wystarczy tylko wydrukować. :) Wy też możecie się zarejestrować TUTAJ (ale od razu wyskakuje okno rejestracji dla wystawców - na fb poinformowano mnie, żeby zarejestrować się jako zwykły odwiedzający trzeba odświeżać stronę do momentu, aż nie pojawi się takie okno (patrz podpis "rejestracja"). Gdzie uzupełniamy dane. Później dostajemy mail, że trzeba wydrukować bilet. :)

Rejestracja
Informacja o konieczności wydrukowania biletu/zaproszenia otrzymana mailowo.

Jak widzicie na grafice powyżej na targach mają pojawić się ciekawe osoby. :)
Najbardziej ciekawią mnie chłopaki z "Ostrego cięcia" (TTV), ale nigdy w życiu bym nie oddała im moich włosów. Fajne rewolucje przeprowadzają w salonach, ale większość fryzur wg mnie, które robią na tych paniach pracujących w salonach mi się nie podoba. Może jakaś dziwna jestem, ale po prostu mi się nie podoba i to tylko moje zdanie - może ktoś się z nim zgodzi, a może nie. :)

Maja Sablewska - jej też bym się nie dała ubrać, bo czasami to z przerażeniem oglądałam w co ona ubiera te biedne kobitki.
Zastanawia mnie po co tam Perfekcyjna Pani Domu i Majdan. Będą robić wspólnie test białej rękawiczki czy będą robić z takiej wieśniaczki jak ja damę? I tak się nie dam! :D
Ciekawa jestem też Macademian Girl i Jessici Mercedes - obserwuje profile, ale no nie wiem. Chyba jestem zbyt nie śmiała by do kogokolwiek zagadać. :D Na szczęście będzie prawdopodobnie Aneta z http://cosmeticosmos.blogspot.com/, więc będę chyba czuć się raźniej. ;)

Cały harmonogram imprezy znajdziecie TUTAJ.

Jeżeli zamierzacie być - dajcie znać. :) Może uda się jakoś zobaczyć w tych dniach. :) Ja prawdopodobnie będę w sobotę. A jeśli nie wypali to w piątek by móc jeszcze pojechać po Adama do Torunia, gdy wróci z targów w Poznaniu. :) To będzie wydaje mi się szalony koniec tygodnia. Liczę że jednak będę tam choć na chwilę. :)

Do zobaczenia mam nadzieję. :)
Pozdrawiam,
Janettt :)

4 komentarze:

  1. Ciekawy post, mnie niestety tam nie będzie, ale mam nadzieje, że wydarzenie będzie ciekawe :)
    zofiakuca.online

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zapowiada się ciekawie. :)
      Zobaczymy jak będzie w rzeczywistości. ;)

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że wstawisz post zakupów z tych targów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli znów nie zapomnę ładowarki do aparatu to pewnie, że wstawię! ;)

      Usuń

Skoro już tu jesteś mam nadzieję zostawisz jakiś ślad. :)

Copyright © 2014 Świat obiektywem Janettt , Blogger