Nowe cele - ja w obiektywie...

Cześć! 

Ostatnio koleżanka namówiła mnie na złożenie konta na portalu megamodel.pl i powiem szczerze - myślę, że to może być ciekawe przeżycie. Dlaczego? Po pierwsze zawsze marzyłam o profesjonalnej lub chociaż polptofesjonalnej sesji zdjęciowej, a po drugie to moja szansa by walczyć z nieśmiałością. Może to nie wyjdzie, ale myślę, że warto. Konto założyłam jakieś dwa dni temu, a już mam kilka propozycji (pomijając kilka trefnych) i jeżeli dobrze pójdzie to w piątek czeka mnie pierwsza sesja. Strasznie się tym stresuje, ale mam nadzieję nie potrzebnie. Oczywiście napiszę o moich wrażeniach i trzymajcie kciuki. :) Może być ciężko przez moją nieśmiałość - mam nadzieję ten Fotograf ma dużą cierpliwość.

Ponadto, jestem z Adamem u moich rodziców (nie - nie pogryźli się :P ). Może też tylko dlatego mam szansę tak szybko wziąć udział w sesji, ponieważ Fotograf jest z moich rodzinnych stron. :) Co prawda zdjęcia jeśli będą dostanę pod koniec sierpnia, no ale dla dobrych efektów i satysfakcji trzeba uzbroić się w cierpliwość.
Ważne i miłe jest dla mnie, że Ci którzy piszą dostrzegają mój potencjał no i zachwalają moje oczy - noooo i niektórzy usta. :)

Dziękuję Małgosiu za polecenie portalu i wdrążenie w temat. Kochana z Ciebie osoba. :*

A to jedno z moich amatorskich selfie ;)

Pozdrawiam,
Janettt :)

3 komentarze:

  1. Życzę jak najbardziej udanych sukcesów. Zawsze chętna do pomocy 😉😊. I z miłą chęcią będę Ci podsuwac pomysły 😎 Trzymam kciuki za sesyjke żebyś z niej wyniosła jak najwięcej pozytywnej satysfakcji 😁😘💖

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę jak najbardziej udanych sukcesów. Zawsze chętna do pomocy 😉😊. I z miłą chęcią będę Ci podsuwac pomysły 😎 Trzymam kciuki za sesyjke żebyś z niej wyniosła jak najwięcej pozytywnej satysfakcji 😁😘💖

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci że jesteś i że mnie wspierasz w tym. <3 :*

      Usuń

Skoro już tu jesteś mam nadzieję zostawisz jakiś ślad. :)

Copyright © 2014 Świat obiektywem Janettt , Blogger