Depilacja laserowa - pierwsze starcie.

Hej Wam! :)


Kilka dni temu wygrałam bardzo fajną nagrodę w konkursie stronki Estetica Clinic na Facebooku - depilację laserową.  Zapisałam się na 22.08, ale termin był możliwy nawet jeszcze w ten poniedziałek, a z racji, że po 13.08 będę jechać znów w rodzinne strony postanowiłam wybrać ten termin, a nie inny. :) A tu możecie przejrzeć ofertę kliniki na ich stronie  http://www.estetica-clinic.pl/. Klinika mieści się oczywiście w Warszawie na Wilanowie. 


Nie powiem jestem wstydzioch i chyba wyglupiłam się podczas rozmowy. Chyba wyszłam na słodką idiotkę, która nie wie nic. :D Ale trudno, zapytałam o co chodzi z bikini podstawowym niestety stres mnie chyba zjadł, a Pani nie wiedziała o co ostatecznie pytam i idę prawie w ciemno - dobrze, że jest internet. ;) Aaaa - pomijam już, że na samym początku nie umiałam się wysłowić po co dzwonie. Chyba moje lęki nigdy nie znikną. ;x 
Ale wracając do zabiegu - jestem bardzo ciekawa jak się spisze. Już długi czas myślałam o takim rozwiązaniu, ale nie byłam pewna. Teraz mam okazję spróbować, ale nie wiem ki diabeł namówił mnie na okolice bikini. Ja tam się spale ze wstydu. ;x Wyzwanie przede mną ogromne. Dam Wam znać jak było i jak działa urządzenie Vectus, które mnie oskubie z włosów tu i ówdzie. ;) 

Pozdrawiam,
Janettt

P.S. Jeżeli chcielibyście jakichś zmian lub macie jakieś propozycje to śmiało piszcie do mnie - możecie na mail'a lub na Facebooku na moim fan page bloga (wystarczy kliknąć w odnośniki). :)

6 komentarzy:

  1. Także myślałam o takim zastosowaniu chyba zdecyduje się przed wyjazdem w następnym roku za granicę . ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zobaczę jak to wyjdzie. Jeśli będzie ok to może na mówię Adama na inne części ciała, ale to już w innej klinice no tu jest strasznie drogo, a teraz jak oboje nie mamy pracy to nie ma co wydawać na głupoty...

      Usuń
  2. widzę, że ty tez taka wstydliwa haha :D ja to codziennie musze z tym walczyć ;)
    mi sie cos przyda na odssysanie tłuszczu i zanik rozstępów --> efekt ciazy :( . ale nie ma nic wazniejszego niz zdrowie dziecka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety wstydzioch ze mnie ogromny. Przeważnie unikam kontaktu z ludźmi na co dzień bo to naprawdę dla mnie wielki stres. No ale w końcu trzeba będzie się przemoc.
      A jeśli chodzi o dzieci to faktycznie przesłaniają cały świat i najchętniej uchyliło by im się nieba. ;) Czasami jednak warto raz na jakiś czas pomyśleć o sobie. Ja żałuję, że nie mogę być mamą. Ale coz- nie wszystko można mieć.

      Usuń
  3. Dal mnie najlepszy efekt daje laser light sheer w Krakowie, salonie do którego chodzę. Zawsze, ale to zawsze jestem zadowolona z pracy. Laser sheer daje radę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no u mnie ta metoda na większości ciała się niestety nie nadaje z czego się dowiedziałam, wszystko przez problemy ze skórą :( pani dermatolog wprowadziła mnie w błąd, a przy okazji tej wizyty dowiedziałam się że zabronione jest to przy takim stanie skóry

      Usuń

Skoro już tu jesteś mam nadzieję zostawisz jakiś ślad. :)

Copyright © 2014 Świat obiektywem Janettt , Blogger