Najwyższy czas wrócić.

Witajcie Moi Drodzy! 

Dawno nic nie skrobałam. Przepraszam Was. Przerwa była spowodowana pracą na noce i trochę zawieszeniem mojego systemu oraz brak motywacji. Wracam do Was mam nadzieję z podwójną siłą. Na dodatek dostałam propozycje współpracy więc myślę że wszystko będzie szło w dobrym kierunku. A już myślałam żeby zrezygnować z prowadzenia bloga. Zdjęć na bloga mam dużo ale nie było weny by zrealizować posty a na domiar złego Adam ma problemy w pracy. Ale postaram się już Was nie zaniedbywać. 

Prawdopodobnie będę miała problemy z dodawaniem zdjęć bo u mnie na BlackBerry nie chce wczytywać zdjęć a o laptopie mogę zapomnieć na razie. Mam nadzieję że w końcu jakiś laptop będzie mi pisany i swobodnie będę mogła z Wami dzielić się moimi opiniami na temat różnych kosmetyków i nie tylko. 

Po weekendzie mam nadzieję uda mi się coś dla Was uskrobać. Może moje recenzje nie są jakieś idealne ale za to szczere i mam nadzieję docenicie to. Na tą chwilę żegnam się z Wami i czekajcie cierpliwie na nowy post. :) 

Jestem z Wami cały czas. :)
Pozdrawiam,
Janettt <3

1 komentarz:

Skoro już tu jesteś mam nadzieję zostawisz jakiś ślad. :)

Copyright © 2014 Świat obiektywem Janettt , Blogger