Czy tanio oznacza źle? W7 10 OUT OF 10 PALETA CIENI DO POWIEK BROWNS


Kosmetyk ten zakupiłam w internetowej drogerii ezebra.pl za 10,95zł pod koniec kwietnia. I przyznam szczerze - rzadko się z nią ostatnio rozstaję. Koniecznie chciałam sobie kupić paletkę, ale że funduszy za dużo nie mam to chciałam oszczędnie i tak padło na paletkę W7 tak naprawdę za grosze. Kupiłam i? Żyję tak jak i mój portfel (no może z nim dużo "kiepściej"). A paletka? Zaraz się dowiecie co o niej sądzę. ;)


Paletka składa się z 10 cieni w odcieniach brązu i beżu, znalazło się także miejsce na dwie "pacynki" do nakładania cieni. Wielkościowo nie jest ogromna - ma tylko 8x14cm. Zamknięcie nie jest ciężkie do otwarcia (z niektórymi paletkami muszę się natrudzić i naszarpać, by się do nich dostać - szczególnie tych paletek do konturowania). Fajne jest to, że po zamknięciu opakowania widać jakie są w niej kolory chociaż częściowo. Nie wiem czemu, ale podoba  mi się gdy produkt jest widoczny.

Pierwszy, drugi i piąty u góry to cienie matowe, reszta brokatowe/błyszczące - oczywiście te drugie są dobrze napigmentowane w moim mniemaniu. Może leciutko się obsypują zwłaszcza te błyszczące, ale nie tak jak cienie Pierre Rene, które kiedyś opisywałam i były totalną porażką. Paletka jest oczywiście poręczna, choć do zabrania w podróż się mało nadaje - na pewno nie do małej kosmetyczki. ;)


Tak więc co myślę o paletce od firmy W7? W moim odczuciu jest fantastyczna jak za tą cenę. Nie mam z nią problemów. Ideał bym powiedziała w tej cenie. Jeśli śledzicie moje makijażowe chmurki na DressCloud to nie raz wspominałam tą paletkę. Często używam tych cieni i jestem bardzo zadowolona. Dobrze się blendują i nie mam zastrzeżeń. 

Jedyny minus to opakowanie, które nieestetycznie się drapie co możecie zauważyć na zdjęciu.


Uwielbiam tą paletkę i szkoda, że nie ma innej wersji kolorystycznej jak ta z brązami i druga z niebieskimi odcieniami. Makijaż można stworzyć zarówno delikatny jak i mocniejszy.
Paletka godna polecenia jak i marka. Tanie nie zawsze oznacza złe. ;)

A na koniec skład produktu (patrz zdjęcie):














Pojemność: 10g
Wielkość: 8x14cm
Cena: 10,95 zł
Moja ocena: pozytywna

Pozdrawiam,
Janettt

4 komentarze:

  1. Bardzo fajne ma kolorki, nadają się zarówno do dziennego makijażu jak i do wieczorowego. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ta paletkę i u mnie się nie sprawdziła. Cienie szybko się ścierają. :c

    OdpowiedzUsuń
  3. O patrz, a u mnie wytrzymują praktycznie cały dzień, a powieki strasznie mi się "tłuszczą" - jak nałożę, sam korektor, albo jakiś cień w kredce to zaraz mam paski i wyglądam jak chodząca komedia. :P

    OdpowiedzUsuń

Skoro już tu jesteś mam nadzieję zostawisz jakiś ślad. :)

Copyright © 2014 Świat obiektywem Janettt , Blogger