Pierwsze powitanie.

Witajcie!

Trzeba jakoś trzeba będzie zacząć. Hmmm...
Mam na imię Żaneta mam (i znowu te rocznikowe niedopowiedzenia - jestem z grudnia i zawsze mam problem powiedzieć ile mam lat) rocznikowo 24 już. :) Mieszkam w Sierpcu (przeprowadziłam się ze wsi spod Warszawy do faceta) już ponad 2 lata. Mój luby? Adam, on ma 32 lata (też rocznikowo - również jest z grudnia). :) Pewnie dla wielu z Was ta różnica wieku jest duża, ale dla mnie to nic. W końcu miłość jest najważniejsza. Inaczej nie przeprowadzałabym się do Niego. :)
Jeżdżę z Nim po całym kraju to nowość, bo kiedyś myślałam, że nigdy nie wyjdę z szarej rzeczywistości swojej wsi. Przyjaciół prawdziwych nigdy nie miałam, z rodzicami była ciężka sytuacja więc wyprowadzka była ulgą. Co nie znaczy że jest bajkowo...

To co jeszcze o mnie? Uwielbiam muzykę, długie wycieczki rowerowe oraz fotografowanie. Ostatnie to moja największa pasja. Nie rozstaje się z aparatem.

Ogólnie nie wiem co ze sobą zrobić. Nie pracuje, nie uczę się. Czuję się trochę taka "nic nie warta" jak to powiedział dziś mój facet. (taaak, on tak często mnie dołuje). Jestem zakompleksioną, grubą dziewczyną po usunięciu torbieli z jajnikiem, migdałków i ostatnio tarczycy. Pewnie to mało interesujące ale od czegoś próbuje zacząć i przy okazji wygadać się.
Nie jestem do końca szczęśliwa. Chciałabym wiele zmienić w swoim życiu ale sama nie potrafię, a motywacji i wsparcia ze strony Adama na pewno nie będę miała.

Przejdźmy w końcu do sedna. O czym będzie mój blog? Myślę że o wszystkim. Trochę o moim życiu, moich pasjach, będę po swojemu testować i recenzować wygrane nagrody na Facebooku a jest ich sporo. :) Myślę że o książkach także będę pisać. Wygrałam już kilka z czego już dwie przeczytałam w tym roku. W kolejnych postach pokaże Wam moją kolekcje. :)

A tymczasem zapraszam Was na mojego floga oraz mój fotograficzny 
fanpage na facebooku (klik w odnośniki). :)

P.S. To mój można powiedzieć drugi blog. Pierwszy to był niewypał. Mam nadzieję tym razem się uda. :)

Pozdrawiam z Tych,
Janettt

2 komentarze:

  1. Jeżeli nie jesteś do końca szczęśliwa to znaczy, że koniecznie musisz coś zmienić. I mam nadzieję, że ten blog to krok w kierunku lepszego życia, nie tylko oderwania się od problemów! Życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziękuję by nie zapeszyć. :)

    Zmienić? Chciałabym bardzo (najlepiej siebie) ale nie potrafię. Czuję się za słaba, ale mam nadzieję, że w końcu to moje ja odejdzie i będzie tylko lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń

Skoro już tu jesteś mam nadzieję zostawisz jakiś ślad. :)

Copyright © 2014 Świat obiektywem Janettt , Blogger