Gruszka chińska - Nashi

Witajcie! 

Dziś w Netto z Adamem znaleźliśmy ciekawy owoc - gruszkę chińską (w internecie znalazłam że nazywana jest Nashi).
Informację z Wikipedii o tej groszy znajdziecie tu -> Grusza chińska.
A co ode mnie na temat tej gruszki?
Kształtem faktycznie przypomina jabłko. 


W środku soczyste ale nie bez przesady i przypomina gruszke (również włókna ma jak gruszka).


 A smak? Ciężko powiedzieć. Ja czułam jakieś advokat, Adam też przyznał że tak smakuje. Jedyny minus? Chciało mu się bardziej jeść po tej gruszce. :D Mi w sumie też. Jedzenie jej przed obiadem był złym pomysłem. :)
Ogólnie smak ciekawy. Niestety cena 9,49zł/kg trochę odstrasza.  Choć za sztukę (0,370) wyszło nam 3,51zł. Raz na jakiś czas można sobie pozwolić na taki wydatek. Z pewnością będę jeszcze na nie polować. Już myślę z czym by je połączyć. ;)

P.S. Jutro Kolejna kontrolna wizyta u dermatologa. Trzymajcie kciuki. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już tu jesteś mam nadzieję zostawisz jakiś ślad. :)

Copyright © 2014 Świat obiektywem Janettt , Blogger