Zapowiedź.

Hej!

Dziś pokażę Wam część moich kosmetyków (większość przynajmniej postaram się z grubsza opisać i zrecenzować - po mojemu).
Dziś w ogóle miałam ciężki dzień. :( Ale byłam tak zła że jak tylko Adam wyszedł za drzwi przed 8rano nie poszłam spać. :D Pomalowałam paznokcie, zmieniłam fryzurę (na noc śpię ostatnio w warkoczu bo za bardzo włosy mi się plączą!), zrobiłam makijaż do bitwy na pędzle (choć i tak nie mam szans ale to i tak tylko zabawa, która jest główną nagrodą :D ) no i wzięłam się za sprzątanie. Ostatnio niestety zaniedbałam dom ale wszystko wraca do normy. Ale i tak musimy w końcu się przeprowadzić bo te 17m2 jest za małe na nas dwoje i moje wygrane. :D

A wracając do kosmetyków, oto one:

I kuferek, który wczoraj przekazała mi sąsiadka (najczęściej właśnie ona odbiera nasze paczki gdy nas nie ma). Co prawda wwygrałam go w grudniu ale przez pomyłkę w adresie nie dotarł. ;). To on:




Cudne - prawda? :)


Miłego Weekendu Kochani! :* <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już tu jesteś mam nadzieję zostawisz jakiś ślad. :)

Copyright © 2014 Świat obiektywem Janettt , Blogger