DressCloud SWOP #1021 / Konkurs na fp










 ❤️️ Cześć! ❤️️




Ostatnio dużo mnie na portalu DressCloud. Z pewnością część Was wie co to jest i co tam są za wspaniałości.  Dla nieświadomych już mówię co to takiego. 

DressCloud to darmowy portal dla kobiet/dziewczyn/pań, gdzie dodajemy chmurki (posty) w różnych kategoriach (m.in. kosmetyki, make up i stylizacje), za które otrzymujemy kryształki rozdawane przez inne dziewczyny oraz kryształki są rozdawane za wypełnianie zadań dnia, tzw. Daily's. Kryształkami później możemy licytować swopy (indywidualnie skomponowany zestaw składający się z maksymalnie 4 produktów). Jest również forum babble-box, gdzie możemy pisać z innymi Clouders o wszystkim. :) To tak z grubsza - więcej odpowiedzi na pytania znajdziecie na FAQ DressCloud. To coś w stylu Instagrama i bloga w jednym. Ale moim zdaniem atmosfera panująca tam i kultura dziewczyn jest niesamowita i  z wielką przyjemnością zaglądam do nich codziennie. :) Myślę, że większość z Was się tam by odnalazło. Zainteresowane zapraszam do rejestracji najlepiej przez mój link polecający - wystarczy kliknąć mój Nick Janettt. Ja za każde Wasze zdobyte 10 kryształków dostaję 1 kryształek. ;) Zatem za każdą rejestrację i aktywność będę wdzięczna. ❤️️






No to teraz mój wylicytowany swop #1021 za 89999 kryształków. Na początku licytowałam inny swop, ale stwierdziłam, że nie mam szans i też brak eko torby DC mnie smucił. Więc zrezygnowałam i pod koniec licytacji postawiłam moje kryształki - najpierw z jakieś 70000, ale stwierdziłam, że to mało i jeszcze raz zmieniłam, albo i nawet dwa (nie pamiętam). Później zapomniałam w ogóle o swopie i zajęłam się czym innym. Jakaś wiadomość wisiała mi na DC, ale nie miałam czasu sprawdzić. Później chyba na swop-shop weszłam i zdębiałam. Wygrałam. Oswajałam się z tą informacją dobrych kilka minut zanim uwierzyłam. A później tak się tym cieszyłam, że Adam miał mnie już dosyć. :D Mimo że nie do końca zależało mi na tym swopie to i tak szaleńczo się cieszę z wygranej licytacji, bo w końcu mam swoją upragnioną eko torbę. ❤️️ Uwielbiam te torby choć Adam ich nie znosi za długie uszy. :D 

W moim swopie #1021 znalazły się:
ØBawełniana, biała eko torba DressCloud


Ø
PRIMARK 
Zeszyt w linie z hologramową okładką i naklejkami 


ØBALEA Traumtanzerin for Girls szampon + żel pod prysznic 300ml


Ø
BIELENDA 
Lip Balm - Balsam do ust Sweet Candy 10g



Øpróbka GOLDEN ROSE BB Cream Beauty Balm SPF 25.



Ze wszystkiego jestem w zasadzie bardzo zadowolona, a najbardziej z tego, że w końcu się udało. :) No może poza tymi naklejkami, które nie są w moim guście. No i minusem jest mnóstwo różu. Nie przepadam za różem i trochę kole mnie w oczka. :P Ale da się wytrzymać. Najważniejsze, że w końcu mam eko torbę, o której po cichu marzyłam. 



Kosmetyków BALEA byłam bardzo ciekawa, a ten pachnie obłędnie i kojarzy mi się z dzieciństwem, więc swop jest trafiony! Balsam do ust? Mam ich parę, ale w takiej wersji wyciskanej dawno nic nie miałam, no i zapach również piękny. Odkąd zrobiłam zdjęcia, ciągle nim smaruje usta i wciąż go czuje na ustach. BIELENDA rządzi!  Próbka jak próbka, a że to GOLDEN ROSE to z jeszcze większą chęcią wypróbuję. Zeszyt z PRIMARK - moja największa zagwozdka. Nie wiem co z nim zrobić. Hologram oczywiście mi się podoba, choć szału nie ma. Naklejki albo oddam siostrze, albo będę dodawać do zwycięskich paczek z konkursów na moim fp na facebooku.  Zobaczymy. Właśnie jeden  KONKURS trwa u mnie do 08.10.2017 r także zapraszam. :) 





Pozdrawiam,


Janettt











4 komentarze:

Skoro już tu jesteś mam nadzieję zostawisz jakiś ślad. :)

Copyright © 2014 Świat obiektywem Janettt , Blogger