Surówka z kapusty pekińskiej po naszemu

Cześć!

Tym razem znów przychodzę do Was z naszymi podbojami w kuchni. :)
Surówka, której przepis wyniosłam z domu lecz jak zwykle wszystko modyfikuje na nasze. :) Więc nie przedłużając przejdę od razu do przepisu. 


 Składniki:
kapusta pekińska (1x)
papryka (biała, żółta, zielona po 1x)
pomidory (3x)
cebula czerwona (2x)
majonez
sól, pieprz
zioła do sałatek
sos włoski w saszetkach





Przygotowanie:
Kapustę pekińską siekamy (u mnie wystarczyło ją przekroić na pół i ciachać jak leci w paseczki ;) ). Paprykę i pomidory kroimy w kostkę, cebulę w kostkę lub w ćwiartki (albo wg uznania - zależy kto jak lubi). Całość mieszam, doprawiam i odstawiam do lodówki na min 15 min. W międzyczasie robię sos z saszetki. Później dodaje i mieszam.
Tak podałam jednego dnia surówkę - z racji, że Adamowi nie zbyt pasowała - drugiego dnia dodaliśmy słodki majonez. I była świetna. :)

SMACZNEGO! :)



Poprzednio do użyliśmy tego słodkiego majonezu do surówki z czerwoną kapustą i idealnie się nadawał. Tamtą surówkę też miałam opisać na blogu, ale nie zdążyłam zdjęć zrobić bo zginęła w mgnieniu oka, mimo że też na 2 dni była. :)
Ogólnie wolimy bardziej kwaśne majonezy, ale do sałatek słodki jest chyba jednak lepszy. W obecnych czasach ciężko dostać dobry majonez. Ten kupiliśmy przypadkiem no i to był strzał w dziesiątkę! Co najlepsze ostatnio chodziliśmy po całym mieście, żeby go znaleźć. ;) Ja oczywiście od początku mówiłam Adamowi, że kupowaliśmy go w Netto, ale nie - uparł się na inne. No i tak chodziliśmy po różnych sklepach, a idąc do Netto Adaś był zrezygnowany choć stwierdził, że jak nie będzie wracamy jeszcze do Lidla. Na szczęście miałam rację i już nie musieliśmy krążyć w deszcz z torbami zakupów, a w sumie jedną, wielką, którą wspólnie nieśliśmy. :P

Jeżeli macie jakieś pytania to zapraszam, chętnie odpowiem. :)
Mam nadzieję przepis się spodoba. Może robicie podobne? ;) Albo znacie łatwe, tanie i szybkie przepisy na surówki - chętnie poznam nowości. :)


Pozdrawiam,
Janettt :)

4 komentarze:

  1. Pięknie wygląda 😍 aż zglodnialam, U mnie dziś makaron penne z kurczakiem w sosie smietanowym ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie coś podobnego z kurczakiem w sosie śmietankowym jakiś czas temu było. ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam takie sałatki.Ostatnio robiłam makaron kolanka,pierś z kurczaka,pieczarki,warzywa mrożone jakaś mieszanka,majonez,sól,pieprz.Prosta ale palce lizać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja właśnie się zabieram za jakąś z kurczakiem, ale jakoś nie mogę się przełamać i nie zawsze mam ochotę, a jak mam ochotę to nie mam czasu na gotowanie ;x
      ale pieczarki brzmią zachęcająco. :)
      i sam majonez mówisz wystarcza? czy jakiś sos z majonezu robisz?

      Usuń

Skoro już tu jesteś mam nadzieję zostawisz jakiś ślad. :)

Copyright © 2014 Świat obiektywem Janettt , Blogger