GOSH - SULF TAN BUFFING MITT - Rękawica ścierająca

Hej!
Dziś przedstawię Wam rękawicę, którą kupiłam na targach Beauty Days na stoisku:




"Self Tan Buffing Mitt - rękawica ścierająca marki Gosh. Rękawica została zaprojektowana przede wszystkim do nakładania wszelkich produktów samoopalających. Idealnie sprawdza się w rozcieraniu samoopalaczy, balsamów czy też kremów opalających. Dzięki niej aplikacja przebiega sprawnie, bez pozostawiania nieestetycznych smug, zapewniając naszej skórze wyrównany koloryt . Rękawicę można stosować także do zmywania produktów."




Oczywiście rękawicę kupiłam w promocyjnej cenie za 5zł i żałuję szczerze powiedziawszy, że nie wzięłam dwóch albo i więcej. Cena na stronach internetowych wynosi od ok. 9 - ok. 20 zł.
Rękawica wykonana jest niestety w 100% z poliestru.



Jak oceniam produkt? Do pierwszego prania wydawała się idealna. Oczywiście ja używam jej do zmywania makijażu. Miękka i delikatna nie drapała mojej skóry. Nie dało jej się nie lubić. :)
Niestety moje przeświadczenie, by zabijać bakterie w wysokiej temperaturze (które mogły się na niej pojawić) zabiły jej miękkość. Wrzuciłam ją  do prania w temperaturze 95 st., mimo że na opakowaniu było 30 st., ale ja chciałam być mądrzejsza no i mam. Po tym upraniu skurczyła się i zrobiła nieprzyjemna w dotyku i lekko drapie nie mówiąc już o tym, że mi się coś czepia w środku do skórek i paznokci - to bardzo nieprzyjemne uczucie.




 Szkoda, że nie mam teraz kasy bo z chęcią kupiłabym jeszcze jedną. No, ale człowiek uczy się na błędach. Choć uważam, że takie rzeczy powinny być do prania w wysokich temperaturach. Oczywiście po każdym użyciu przepierałam ją w rękach.




 




Ogólnie początki z ta rękawicą oceniam dobrze, także jestem skłonna ją polecić. :)
Mam nadzieję, że niedługo przybędzie mi trochę gotówki i będę mogła znów ją kupić choć z chęcią bym wypróbowała też GLOV, o którym ostatnio głośno. Na razie to moja pierwsza rękawica, którą testowałam i ma u mnie duży plus.




Mam nadzieję podoba Wam się moja recenzja. A Wy miałyście do czynienia z takimi rękawicami? Jakie macie wrażenia jeśli tak, a może nie miałyście i chciałybyście przetestować taką? Ciekawa jestem Waszych opinii zatem zapraszam do komentowania. :)

Pozdrawiam,
Janettt

2 komentarze:

  1. Super , ze miałaś okazję ją przetestować ❤ ja za takimi wynalazkami nie jestem 😳 wczoraj zrobiłam kilka zamówień i też wkoncu pojawi się test u mnie na blogu ❤
    www.landbylola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie byłam, ale cena mnie skusiła. ;)

      A u Ciebie to ja cały czas czekam na jakieś testy. ;) Więc czekam z coraz większą niecierpliwością. :)

      Usuń

Skoro już tu jesteś mam nadzieję zostawisz jakiś ślad. :)

Copyright © 2014 Świat obiektywem Janettt , Blogger