LENOR Unstoppables Fresh Perełki zapachowe

HEJ!

Jak wiecie uczestniczę w projekcie Everydayme Lenor Unstoppables i testuję perełki o zapachu FRESH.
Po pierwszym praniu byłam zadowolona. Wsypałam całą nakrętkę/dozownik dołączony do opakowania. Podczas prania w domu roznosił się piękny zapach. Wywieszone pranie do schnięcia również ładnie pachniało i intensywnie. Gdy wyschło już nie było tak bardzo czuć. Na ubraniach zapach utrzymuje się góra tydzień choć i po tym czasie wydaje się być "ładniejsze" w zapachu biorąc pod uwagę, że mam warunki w domu jakie mam. 



Ogólnie mówiąc perełki są fajnym bajerem, ale wg mnie nie wartym swojej ceny. Oczywiście są osoby, którzy "jarają" się nimi i są w stanie zapłacić za nie każde pieniądze, ale wg mnie prawie 30 zł to zbyt dużo za 275 g. Zwłaszcza, że im mniej się ich nasypie tym mniej intensywnie pachną ubrania. 




Nie jestem osobą, która będzie mydlić oczy, że zapach jest wyczuwalny przez wiele tygodni, bla, bla, bla... Nie! Taka nie jestem i mówię Wam jak myślę. Pranie robiłam z kapsułkami Surf i płynem do płukania Lenor. Nie wyobrażam sobie zrezygnować z płynu do płukania. Nawet nie próbowałam więc zapach też był nieco inny zwłaszcza, że kapsułki też dają jakiś zapach, a bez nich też bym przecież nie wyprała ubrań. Zapach to jedno, ale najważniejsze jest to by ubrania się doprały.
 Reasumując nie do końca jestem zadowolona z perełek, a raczej z ich działania. Po takich zapewnieniach, reklamach myślałam, że producent się jednak postarał i spełni zapewnienia, ale niestety nie. Opakowanie fajne i poręczne. Choć mam wrażenie nieszczelne i zapach perełek się "ulatnia". Już się zastanawiam co z nim zrobić, bo wyrzucać nie mam zamiaru. Kształt ma bardzo fajny. :)
Ode mnie 3/5 pkt no chyba, że cena byłaby adekwatna do produktu to dałabym 4, ale tak perełki ode mnie dostają tylko 3 pkt.

A Wy używaliście? Macie jakieś ciekawe spostrzeżenia? Opinie? Jestem ciekawa Waszego zdania. :)

Pozdrawiam,
Janettt



7 komentarzy:

  1. ja używałam próbki i dla mnie fajny gazdzet. mozna sie bez niego obejść i dla mnie za drogo wychodzi. ale po promocji bym sie skusiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja mama ostatnio w tesco wyhaczyła promocje i kupiła za 10 zł (żałowała że nie wzięła więcej no i ja też żałowałam, że mi nie wzięła) niestety następnego dnia były już w normalnej cenie - prawdopodobnie w sklepie się pomylili, ale na jej korzyść i innych klientów. ;)
      Zdecydowanie można się obejść bez nich - jestem tego samego zdania. Są zdecydowanie za drogie. Normalnie gdyby w granicach 10-15 zł kosztowały to bym się skusiła na zakup ale nie w cenie 30 zł - to lekka przesada.

      Usuń
  2. Może z czasem cena się zmieni, ale dzięki za szczerą opinię. Raczej się nie skuszę, chociaż reklama była kusząca. :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie drogi, ale że tydzień pachnie to i tak nieźle!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to akurat plus, ale nie 12 - to już przesada ;)

      Usuń
    2. Niestety producenci nie rozumieją, że kłamiąc tylko sobie szkodzą!

      Usuń

Skoro już tu jesteś mam nadzieję zostawisz jakiś ślad. :)

Copyright © 2014 Świat obiektywem Janettt , Blogger