Arbuzowelove - "Ja jako letni owoc", czyli konkurs na Królową DressCloud lipca




"Ja jako letni owoc" - tak się złożyła iż moja propozycja tematu wygrała w zeszłym miesiącu. ;) O co chodzi? Co to za konkurs? Co miesiąc na DressCloud wybieramy Królową, a na początku miesiąca wybieramy temat jaki będzie do zrealizowania. Tym razem wygrał mój temat, ale było wiele negatywnych opinii, ale koniec końców dziewczyny wzięły udział i konkurs ruszył. :) Oczywiście 3/4 dziewczyn wybrało arbuzy. :D No cóż, nie byłam jedynym arbuzem niestety, ale to było pierwsze co przyszło mi do głowy i makijaż robiłam 2 razy. Próbny wyszedł tak sobie, ale ten ostateczny już był nieco lepszy. Głównie spodobało mi się to pierwsze zdjęcie. Niestety nie było na nim nicku, więc nie mogłam go zgłosić.
 


Jakimi kosmetykami robiłam makijaż?
Pierre Rene Professional Skin Balance Cover 22 Light Beige.
Jako bazę pod moje kawałki arbuza nałożyłam białą kredkę, którą kiedyś kupiłam w jakimś tanim sklepie - nie używam jej, ale tu stwierdziłam że się przyda bo drugiej miałam za mało.

Skórkę z arbuza robiłam cieniem Karaya Blue Topaz i MySecret MATT EYESHADOW 518. 
Róż jako miąższ moich arbuzików to kolorek z paletki, którą dostałam wieki temu i nie wiedziałam że jeszcze się może przydać. Pestki zrobiłam przy użyciu eyelinera MISS SPORTY Studio Lash The Miaoww LOOK. 
Na rzęsach RIMMEL VOLUME SHAKE, na brwiach pojawił się Korektor do brwi 3w1 EYE BROW 02 Dark Brown REVERS (używam go kiedy moje brwi są upaćkane w podkładzie i zmycie go może spowodować rozwalenie całego makijażu).
Dodatkowo użyłam MAKEUP REVOLUTION CIEŃ MONO kolor BASE do podkreślenia arbuzików - jako rozświetlacz. 




Ogólnie to chyba jeden z moich lepszych "twórczych" makijaży, a przynajmniej to pierwsze zdjęcie mocno mi się podoba. :) Ponadto to zdjęcie zostało wyróżnione przez redakcję na jednym z portali modelingowych, także jest się czym cieszyć. :)
Mi najbardziej spodobał się makijaż Ksanaru, który jak od początku zakładałam wygrał. :)
A Wy co powiecie na taki makijaż? ;)


Pozdrawiam,
Janettt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już tu jesteś mam nadzieję zostawisz jakiś ślad. :)

Copyright © 2014 Świat obiektywem Janettt , Blogger