Patent na bloga bez laptopa!

Witajcie!
Chyba znalazłam patent na dodawanie zdjęć na bloga! 
Jak wiecie (albo nie wiecie) przez mój BlackBerry nie mogłam dodawać zdjęć, a te dodane przez link z dysku google były dla Was niewidoczne. Dziś wzięłam mój stary, wysłużony LG E430 (którego obecnie używa Adam bo jego Samsung Wave umarł śmiercią raczej naturalną, ale nie będę się teraz rozwodzić o telefonach w tej kwestii ich istnienia) i przypomniało mi się że na androidzie spokojnie mogę dodać zdjęcie. Większość mam na dysku więc raczej nie będzie dużego problemu o ile nie pozbawią mnie internetu. :)

Zatem dzięki temu przełomowemu odkryciu w końcu jako tako będę mogła z Wami być i dodawać posty, choć pewnie będę musiała korzystać z edycji na BlackBerry bo pisanie na tym nie jest takie łatwe. :)
Bezrobocie mam nadzieję w końcu mnie opuści bo z własnymi pieniędzmi żyje się dużo łatwiej, czy chociaż składaniu ich na jednym rachunku.
Zdjęcie mam nadzieję się doda i naprawdę będę mogła pisać, zawsze to jakaś odskocznia gdy oboje siedzimy razem bo inaczej się pozagryzamy. :P Ewentualnie książkę będę czytać o manipulacji - może czegoś się muszę. :)
Więc już nie zanudzam i mam nadzieję znać czy moje autorskie zdjęcie się podoba. ;)

Pozdrawiam,
Janettt <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już tu jesteś mam nadzieję zostawisz jakiś ślad. :)

Copyright © 2014 Świat obiektywem Janettt , Blogger