Powoli będę wracać do Was :)

Witajcie moi drodzy!
Ostatnio nie było postów bo po prostu net mi się skończył - niestety. Ale teraz jestem u rodziców do końca miesiąca i postaram się trochę nadrobić (przyjechałam w celach zarobkowych - do pracy bo u nas w Sierpcu o nią ciężko było a jak wyjechałam to teraz dostaję dopiero oferty, ech...).


Wciągu tej nieobecności wygrałam parę fajnych kosmetyków i kupiłam sobie maseczkę i szampon z odżywką firmy L'Biotica o których ostatnio głośno. Zamówiłam je na stronie www.biutiq.pl (fp biutiq.pl)- informacje znalazłam na fp Biovax L'Biotica. Na maskę była przecena a na szampon i odżywkę skorzystałam z rabatu -20% od Jessica Mercedes. Po pierwszych użyciach sądzę, że to był kapitalny wybór - zobaczymy za jakiś czas. :)

Maska, szampon i odżywka L'Biotica
Gratisowe próbki (do maski dołożyli pastę) :)

A to zdjęcia wygranych:
Pletka Pierre René do testowania z TestMeToo 

Zestaw wygrany od Allabea i TrendDash
Brązer z zestawu


Szczotki Michel Mercier od Modnewlosy.pl
wersja classic i travel - do włosów normalnych
j.w.


Brązer od mamy bez okazji :)


Będzie trochę testowania, ale wszystko w swoim czasie. :)

Pozdrawiam,
Janettt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już tu jesteś mam nadzieję zostawisz jakiś ślad. :)

Copyright © 2014 Świat obiektywem Janettt , Blogger