Nieobecność.

Przepraszam, że ostatni miesiąc nic nie dodałam. Odkąd przyjechałam do rodziców nie mam na nic czasu. A to zmęczona, a to im coś pomóc. Ten weekend znowu spędzam z Adamem. Ale po weekendzie mam nadzieję nadrobię zaległości. Możecie mnie też obserwować na dresscloud, gdzie dodaje krótkie recenzje produktów, które mam. Oczywiście pełne recenzje zamierzam umieścić też na blogu więc cierpliwości. :) (link do mojego dresscloud znajdziecie po prawej stronie bloga - to również link polegający - więc zapraszam, mojego nicku chyba nie muszę przedstawiać - Janettt). Zapraszam!
Jeśli korzystacie z przeglądarki w telefonie wystarczy na samym dole strony kliknąć "wyświetl wersję na komputer".



A to moja ostatnia z chmurkę, oznaczona jako post idealny. ;) <dumna> :P



Mam nadzieję rozumiecie i nie odchodzicie z powodu braku mojej aktywności. :)

Mam parę Nie skończonych tu wpisów więc lada dzień po niedzieli coś dokończę. Po ponad miesiącu należy nam się chwila dla nas. :)

Pozdrawiam,
Janettt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już tu jesteś mam nadzieję zostawisz jakiś ślad. :)

Copyright © 2014 Świat obiektywem Janettt , Blogger